KinG^KaoZ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Fikk endeligt Firewire kortet mitt fra komplett (som lurte meg til å bestille extra kabel) jaja. Jeg bruker XP så installasjonen av selve kortet gikk helt fint og det funker som det skal. Så installerer jeg diverse TWAIN og noen slike saker som boka sier. Så er neste steg å koble til kameraet ( canon mv630i ), så skal det automatisk komme opp en slik rute som kommer når man kobler til digital kamera osv, men INGENTING kommer opp Har stressa med dette i hele dag og er rimeligt klar for en løsning. Har testa med 2 kabler også, ingen feil der. Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Er det et PCI kort? Ja, et STLab PCI 1394 Controller Card Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 En venn var over her nå med sitt DV kamera, ingenting skjedde da heller. Det er slikt at når du plugger i DV kamera så skal det komme opp automatisk en slik rute sant? På XP, som når du plugger i bilde kamera? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) edit: Glem det. Endret 31. januar 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Prøv å koble kamera til -> slå det på -> gå inn i windows-kontrollpanel -> legg til ny hardware -> Automatisk søk. Er ikke alltid at XP finner det automatisk, så du kan prøve å søke etter det. Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hos meg var det så enkelt at jeg bare byttet PCI spor så virket det. Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Har gjort alt det dere nevner her nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå