Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var _en_ ting jeg likte, og det var den "skjermen" der du har tenkt å ha innholdet. Den var nokså schtilig. Men så passer den ikke med resten da.

Ellers var dette alt for "forvridd", menyknappene passer ikke inn i det hele tatt, Jibril teksten er nesten uleselig, hva i h**... gjør en RØDFARGE inne i det hele?,

den der "forsøk på bevel knapp" greia i toppen har en rar kutting på sidene, og forstod ikke helt hva det gjorde der.

Værsåsnill og ikke bruk dette, ok? ;)

Lenke til kommentar

ok! men kan først forklare meg mer... grunnen til at rød er der, er at rød og grønn er komplimentærfarger, og skal egentlig passe sammen... men jeg ser nå (gjennom et kritisk øye) at det ikke passer helt inn... men en ting vil jeg ha svar på: kan jeg beholde den runde formen????

[fjortismode]

PLIIIIIIIIIIIIZZZZZZZZZZZZZZZZ

[/fjortismode]

Lenke til kommentar

ja, det blir noe feil når jeg tar Elliptical Shape Tool... er vel strekte px elns...

Edit: var vist shapetool jeg hadde brukt :p og grunnen til at det ikke ble helt rundt var at jeg hadde glemt å sette på igjen AA etter pixelart greiene mine :blush: har begynt på nytt nå, bare beholdt "skjermen"

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Jeg sitter igjen med en slik "you try too hard"-følelse, noe som ikke er bra. Eksperimentelle designs kan være fete, men når farger, finish og layout er stygt hjelper det fint lite. Sorry. Prøv å finpuss mer, tenk på brukerne og bruk for all del andre farger.

Endret av dms
Lenke til kommentar

nei, ikke flash... kan det ikke, og har ikke planer om å lære det med det første :p

edit: Har ikke noe forslag til farger som jeg kan bruke da? var liksom de fagene jeg hadde i hodet, men kommer ikke på noen andre... blå kanskje? og oransje knapper??? (siste var en spøk :p )

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

• Siden så ut som en dårlig kopi på en av MediaPlayer skin'ene.
  • Menyknappene så ut som røde danskepølser, ikke pent.
  • Ikke pene fargekombinasjoner
  • Blir kanskje litt lettere å se helheten med litt tekst og sånn, men ville i grunn begynt på nytt

Men du skal ha pluss for å ikke lage en standard side. Den kan kanskje bli snadder med mye forandring. Behold grunnmuren, men huset kan du rive... :roll:

Endret av EndeligFerie
Lenke til kommentar

Tenke seg om før man velger ut farger, hva? :ermm: Makan!

- som sagt: for et hekk4ns fargevalg!

- særdeles lite praktisk

- rotete

Seriøsteten bør telle her: Jeg finner nokså lite pent med dette. Men stå på! Øvelse gjør mester! :thumbup: Du skal ikke ha kritikk for ikke å prøve! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...