Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) *Slettet* Grunnet deres kommentarer har jeg valgt å slette preview fra serveren.. det vil altså ikke bli noe mer kritikk fra deres side! Endret 31. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Den var _en_ ting jeg likte, og det var den "skjermen" der du har tenkt å ha innholdet. Den var nokså schtilig. Men så passer den ikke med resten da. Ellers var dette alt for "forvridd", menyknappene passer ikke inn i det hele tatt, Jibril teksten er nesten uleselig, hva i h**... gjør en RØDFARGE inne i det hele?, den der "forsøk på bevel knapp" greia i toppen har en rar kutting på sidene, og forstod ikke helt hva det gjorde der. Værsåsnill og ikke bruk dette, ok? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Oeeeæææeeaaeehh! For all del, begynn på nytt, sorry! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg er kjent for å like "rare" fargevalg, men her ble det litt for sært.. Resten er jeg enig med PoleCat. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 ok! men kan først forklare meg mer... grunnen til at rød er der, er at rød og grønn er komplimentærfarger, og skal egentlig passe sammen... men jeg ser nå (gjennom et kritisk øye) at det ikke passer helt inn... men en ting vil jeg ha svar på: kan jeg beholde den runde formen???? [fjortismode] PLIIIIIIIIIIIIZZZZZZZZZZZZZZZZ [/fjortismode] Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 kan jeg beholde den runde formen???? Hvis du klarer å lage den rund Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 men en ting vil jeg ha svar på: kan jeg beholde den runde formen???? Så lenge du gir den glatte og pene kanter, og utnytter mulighet på en annen måte, skulle vel det gå (under tvil...) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) ja, det blir noe feil når jeg tar Elliptical Shape Tool... er vel strekte px elns... Edit: var vist shapetool jeg hadde brukt og grunnen til at det ikke ble helt rundt var at jeg hadde glemt å sette på igjen AA etter pixelart greiene mine har begynt på nytt nå, bare beholdt "skjermen" Endret 30. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Behold gjerne grunn-idèen, men gjør det på nytt. Alt må bli bedre forseggjort, og .. eg veit du kan gjøre det bedre - alle kan (men innholds"vinduet" må vel vere større vel?) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Ikke for å være frekk, men man må være blind for å ikke skjønne hvor forferdelig den der var... Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ikke for å være frekk yeah, right Lenke til kommentar
dms Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Jeg sitter igjen med en slik "you try too hard"-følelse, noe som ikke er bra. Eksperimentelle designs kan være fete, men når farger, finish og layout er stygt hjelper det fint lite. Sorry. Prøv å finpuss mer, tenk på brukerne og bruk for all del andre farger. Endret 30. januar 2004 av dms Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 jeje, har skjønt det nå... og HalTan, jeg er nesten blind Arve: innholdsvinduet der skal nesten bare være en preview på hva som er når du trykker på knappen... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 tror kodingen kan bli spennede kanskje prøve å lage den i flash? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) nei, ikke flash... kan det ikke, og har ikke planer om å lære det med det første edit: Har ikke noe forslag til farger som jeg kan bruke da? var liksom de fagene jeg hadde i hodet, men kommer ikke på noen andre... blå kanskje? og oransje knapper??? (siste var en spøk ) Endret 30. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 opplegget kunne vært artig, men gurimalla for et fargevalg da jau.. tom for ord.. tror ikke det der var min greie Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Siden så ut som en dårlig kopi på en av MediaPlayer skin'ene. Menyknappene så ut som røde danskepølser, ikke pent. Ikke pene fargekombinasjoner Blir kanskje litt lettere å se helheten med litt tekst og sånn, men ville i grunn begynt på nytt Men du skal ha pluss for å ikke lage en standard side. Den kan kanskje bli snadder med mye forandring. Behold grunnmuren, men huset kan du rive... Endret 30. januar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 ja, jeg gidder ikke å rive grunnmuren... gadd ikke det på hytta i sommer heller men jeg jobber med noe som er litt annerledes, men det har fortsatt samme prinsipp... skal prøve å fjerne WMP looken ganske mye da... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Tenke seg om før man velger ut farger, hva? Makan! - som sagt: for et hekk4ns fargevalg! - særdeles lite praktisk - rotete Seriøsteten bør telle her: Jeg finner nokså lite pent med dette. Men stå på! Øvelse gjør mester! Du skal ikke ha kritikk for ikke å prøve! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Altså, det der kan bli praktisk hvis jeg får til å lage noe dere liker, og kan begynne med kodinga... skal vise dere inspirasjonen min, og det er ikke sikkert dere synes det er så bra, men jeg synes det er praktisk! Hackers.com har lyst til å bygge den opp på samme måte som den, men litt enklere... men takk for kritikken i hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå