Gå til innhold

Cpu

TarjeER

Anbefalte innlegg

hva er den flekken der oppe, har problemer med å få bilde på skjermen.. har testet ny skjerm og skjermkort.. så jeg pratet med komplett, og de sa jeg skulle sende inn hovedkort til test, men skal den flekken i på cpuen være der?

sorry hvis det er noe galt med bildet, slet litt med å få det opp.. :)cpu1.jpg

PS. Trykk show picture hvis det ikke komme opp! :dontgetit:

Endret av Tarjerasmussen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du mener den flekken som er på den lilla varme-sprederen så skal den være der. Jeg vet ikke hva den betyr, men det er mulig at den flekken er et kjennemerke for varme-spredere.

cpu1.jpg

En AMD Athlon 64 3400+ med varme-spreder.

Edit: Hvilken prosessor er det der? Er den helt ny? Det ser ut som noen har limt en varme-spreder på kjernen. På de prosessorene med varme-spreder som jeg har sett har varme-sprederen dekket hele prosessoren, akkurat som du ser på den AMD Athlon 64 3400+ prosessoren.

Endret av Umbra
Lenke til kommentar
hva er den flekken der oppe, har problemer med å få bilde på skjermen.. har testet ny skjerm og skjermkort.. så jeg pratet med komplett, og de sa jeg skulle sende inn hovedkort til test, men skal den flekken i på cpuen være der?

sorry hvis det er noe galt med bildet, slet litt med å få det opp.. :)cpu1.jpg

PS. Trykk show picture hvis det ikke komme opp! :dontgetit:

den flekken ska være der :) er på alle amd Cpuer ( kanskje intel å )

d e bare et merke

Lenke til kommentar
Den lilla dingsen er en die (Eng.) også kjent som prosessorkjerne.

Jeg synes den lilla dingsen ser ut som en liten varme-spreder eller ei metallplate som beskytter prosessorkjernen, men det er sikkert helt riktig det du sier. Jaja, man lærer noe nytt hver dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...