TarjeER Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) hva er den flekken der oppe, har problemer med å få bilde på skjermen.. har testet ny skjerm og skjermkort.. så jeg pratet med komplett, og de sa jeg skulle sende inn hovedkort til test, men skal den flekken i på cpuen være der? sorry hvis det er noe galt med bildet, slet litt med å få det opp.. PS. Trykk show picture hvis det ikke komme opp! Endret 30. januar 2004 av Tarjerasmussen Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) fikk den opp ja... Endret 30. januar 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 er det ingen som vet om dette er galt eller ikke? eller feil, for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 tror det er normalt, husker ikke helt Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Hvis du mener den flekken som er på den lilla varme-sprederen så skal den være der. Jeg vet ikke hva den betyr, men det er mulig at den flekken er et kjennemerke for varme-spredere. En AMD Athlon 64 3400+ med varme-spreder. Edit: Hvilken prosessor er det der? Er den helt ny? Det ser ut som noen har limt en varme-spreder på kjernen. På de prosessorene med varme-spreder som jeg har sett har varme-sprederen dekket hele prosessoren, akkurat som du ser på den AMD Athlon 64 3400+ prosessoren. Endret 30. januar 2004 av Umbra Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Nå har jo ikke CPU'en hans varmespreder, men den "flekken" skal være der. Tror det er en slags "strekkode", eller noe. Min har sånn vaffal. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Nå har jo ikke CPU'en hans varmespreder Kanskje ikke, men hva enn den lilla dingsen er så er det ikke prosessor kjernen. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hva er den flekken der oppe, har problemer med å få bilde på skjermen.. har testet ny skjerm og skjermkort.. så jeg pratet med komplett, og de sa jeg skulle sende inn hovedkort til test, men skal den flekken i på cpuen være der? sorry hvis det er noe galt med bildet, slet litt med å få det opp.. PS. Trykk show picture hvis det ikke komme opp! den flekken ska være der er på alle amd Cpuer ( kanskje intel å ) d e bare et merke Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Nå har jo ikke CPU'en hans varmespreder Kanskje ikke, men hva enn den lilla dingsen er så er det ikke prosessor kjernen. Den lilla dingsen er en die (Eng.) også kjent som prosessorkjerne. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Nei, det er ikke et merke men en 2D strekkode. Finnes et dusin forskjellige typer. Dette ser ut som en ECC200. Brukes fordi du kan lagre mage flere tegn i en slik enn en normal strekkode. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Den lilla dingsen er en die (Eng.) også kjent som prosessorkjerne. Jeg synes den lilla dingsen ser ut som en liten varme-spreder eller ei metallplate som beskytter prosessorkjernen, men det er sikkert helt riktig det du sier. Jaja, man lærer noe nytt hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå