Serqevx Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 unnskyld meg men...OMFG, du smarte trådstarter som kan så mye mer om data enn oss andre, tør du ikke gi folk valgfrihet ? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 unnskyld meg men...OMFG, du smarte trådstarter som kan så mye mer om data enn oss andre, tør du ikke gi folk valgfrihet ? Kommer an på hva han definerer som "data". Det slo ikke meg som en "PC". Hører jeg data, tenker jeg på informasjonkilder, data som lastes, altså data på en PC. Uansett, min konklusjon: Trådstarter kan ikke mye PC (?), hvis det motsatte var, ville han ikke startet denne tråden. Altså trådstarter har ofte behov for CTRL + ALT + DEL for han må avslutte programmer som ikke svarer. Hvis han hadde hatt veldig stor peiling, så ville han løst problemene sine, og unngått å bruke disse tastene. Det sier seg jo selv at han da ikke hadde noen grunn til å starte denne tråden, for da hadde han ikke en så "bestemt" form for å trykke CTRL + ALT + DEL. OBS: Aner ikke hva han definerer som "data", hvis han hadde erfaring ville han sikkert brukt et annet ord. Ikke kom hit å lek ekspert, selv om jeg lekte litt ekspert selv. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Unskyld overload men: HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHEHAHEHAHHAHAHAH Endret 31. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Overload: HAHAHAHAHAHAHEHEHHEHEHIHIHHIHØHØHØ! *trekke pusten* HAHAHAHAHAHAHEHEHHEHEHIHIHHIHØHØHØ! *trekke pusten* HAHAHAHAHAHAHEHEHHEHEHIHIHHIHØHØHØ! *trekke pusten* HAHAHAHAHAHAHEHEHHEHEHIHIHHIHØHØHØ! *trekke pusten* HAHAHAHAHAHAHEHEHHEHEHIHIHHIHØHØHØ! *trekke pusten* HAHAHAHAHAHAHEHEHHEHEHIHIHHIHØHØHØ! *trekke pusten* Endret 31. januar 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
adawen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 First of all: Hvorfor gidder dere poste i en tråd som HELT KLART er spam? Dere oppfordrer jo mer eller mindre til MER spam, da. Second: Slutt med den spamminga! Spam. Stenges. EOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg