Tuba.Titan Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 ctrl alt del er det som man bruker. Hvem gidder begynner å løfte armen for å trykke på delete knappen? bare fordi du er en person som har brukt pc i hele 5 år betyr ikke at din måte å taste ctrl alt delete er bedre. jeg bruker som vist på et bildet her venstre alt og control, og delete knappen ved Return. Ser ikke noe galt i dette. Jeg innser at det ikke noe galt i at du ikke gidder å løfte armen for å trykke på delete, men påpeker at du holder hendene helt galt i forhold til tastaturet hvis dette er tilfelle. hilsen en som har hatt 3 2/86'er, to 14 400 modemer, en dobbelt hustelefon og uttallige trykk på denne kombinasjonen Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hvor er det man stemmer på årets teiteste post? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hvor er det man stemmer på årets teiteste post? Ja, det vil jeg og vite... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Tror han valgte ctrl alt delete fordi de skulle få plass til et lite bilde som syntes godt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hmm, særs behaglig trykketur de brukte forresten hp/compaq trykketura er utrolig digg Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 den enkleste og mest energibesparende måten må jo være og bruke: Venstre Ctrl + Shift + Esc Der trenger jo du bare å bruke en hånd! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Er vel for og spare plass da.. Det funker som ei kule og Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Btw, stygge fingrer... Ooops, det var usaklig av meg, beklager. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 den enkleste og mest energibesparende måten må jo være og bruke: Venstre Ctrl + Shift + Esc Der trenger jo du bare å bruke en hånd! Ikke for meg, hvordan klarer man det best? Letteste måten for meg er da: - Lillefinger @ CTRL - Ringfinger @ SHIFT - Pekefinger @ ESC Tror jeg har for "usportslige" fingrer, derfor klarer jeg ikke å strekke de på en behagelig måte. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) den enkleste og mest energibesparende måten må jo være og bruke: Venstre Ctrl + Shift + Esc Der trenger jo du bare å bruke en hånd! Ikke for meg, hvordan klarer man det best? Letteste måten for meg er da: - Lillefinger @ CTRL - Ringfinger @ SHIFT - Pekefinger @ ESC Tror jeg har for "usportslige" fingrer, derfor klarer jeg ikke å strekke de på en behagelig måte. ctrl-shift-delete? Kødder altså, men for meg funker: ringfinger på AltGr, langemann på Ctrl, pekefinger på Delete, sporty fingers. Endret 30. januar 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Min maskin er altfor stabil, så enhver form for ctrl+alt+del er under dens verdighet Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 ikke si at denne tråden handler om den lange måten å ta alt+ctrl+del på? Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ikke for meg, hvordan klarer man det best?Letteste måten for meg er da: - Lillefinger @ CTRL - Ringfinger @ SHIFT - Pekefinger @ ESC Hehe, da dette allerede blir årets dummeste post i 2004 MÅ jeg bare kaste meg inn litt her! Hva med at man tar Venstre tommel og legger over både Ctrl+Shit og bruker en annen finger til å nå opp til Esc med? Var faktisk veldig behagelig også Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Heh, jeg gjør som på det første bildet jeg, og jeg har hatt data siden jeg var tolv... Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Heh, jeg gjør som på det første bildet jeg, og jeg har hatt data siden jeg var tolv... Ikke så lenge altså........ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Heh, jeg gjør som på det første bildet jeg, og jeg har hatt data siden jeg var tolv... Ikke så lenge altså........ Den svei.. Ehrm, not Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ikke for meg, hvordan klarer man det best?Letteste måten for meg er da: - Lillefinger @ CTRL - Ringfinger @ SHIFT - Pekefinger @ ESC Hehe, da dette allerede blir årets dummeste post i 2004 MÅ jeg bare kaste meg inn litt her! Hva med at man tar Venstre tommel og legger over både Ctrl+Shit og bruker en annen finger til å nå opp til Esc med? Var faktisk veldig behagelig også Det var ei fin løsning. ringfinger på AltGr, langemann på Ctrl, pekefinger på Delete, sporty fingers. Det er ikke sporty fingers, det klarer jo til og med jeg uten problemer. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 spiller det noe rolle om du bruker crtrl at del eller ctrl alt delete Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ja, det er snakk om å være latest... Den som er latest vinner... Tvilsomt meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg