Prizefighter Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Mudern kjøpte seg en bærbar og noe greier til, også selvfølgelig ett tastatur og en mus. Tror det er logitech's toppmodell trådøst sett. Så jeg bytta min mus og mitt tastatur med hennes for å få se hvordan det gikk, veldig god mus og holde i, tastaturet også er godt. Lasta ned en demo av spillet Far cry, satt nå instillingene på very high osv Så la jeg merke til en IRRITERENDE LAG, jeg la til slutt merke til at dette var ikke fps tap men at musa lagga. Utrolig irriterende, men den blinker rødt på musen, så den må laddes. Fikk prøvd min gamle logitech mus, alt gikk endel mer smooth da ja... Er det det som gjør det eller lagger den slik hele tiden? Isåfall kan jeg gjøre noe imot laggingen? Håper da bare dette gjelder med dårlig batteri.. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Har selv en mx700, den har alldri vert noe problem, men når det røde lyset blinker så skift batteri! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 plugga du den i PS2 eller USB? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 plugga du den i PS2 eller USB? Har det noe å si? Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Lad opp eller kjøp nye batterier...... Ellers hvis du har mistet den i bakken eller lignende, kan den jo være ødelagt..... Selv om den holder en ypperlig kvalitet. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Lad opp eller kjøp nye batterier...... Ellers hvis du har mistet den i bakken eller lignende, kan den jo være ødelagt..... Selv om den holder en ypperlig kvalitet. Den har oppladbare batteri den musen. Jeg plugga den i PS2 btw: takk til alle for hjelp Endret 30. januar 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Clint Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg synes også det lagget, men da brukte jeg PS2. Prøv om USB hjelper, det gjorde det for meg... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg synes også det lagget, men da brukte jeg PS2. Prøv om USB hjelper, det gjorde det for meg... skal jeg kjøpe overgang da? må vel det.. Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Vel hos meg fulgte det en overgang med musa... Uansett, jeg syntes den var alt for upresis i fps spill... mulig jeg er kresen men jeg kjøpte meg en mx500 isteden å er strålende fornøyd:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå