Cossie Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei Har kjøpt meg en playstation 2 med chip. Men har hørt at det finnes ett program som gjør at jeg kan se divx filmer på den nå etter den er chippet. Er det noen som har en link til det eller? Ps. jeg kjøpte den med chip pga jeg har kjøpt spill i usa, så dette er ikke ulovlig? takk for svarene Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 har sett den på suprnova.org Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei Har kjøpt meg en playstation 2 med chip. Men har hørt at det finnes ett program som gjør at jeg kan se divx filmer på den nå etter den er chippet. Er det noen som har en link til det eller? Ps. jeg kjøpte den med chip pga jeg har kjøpt spill i usa, så dette er ikke ulovlig? takk for svarene Spør på forumet til gamer.no. De vet sikkert. Jeg husker ikke navnet på det programmet lenger. Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 jo takk for hjelpen. men flere som vet no? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Du spør etter et program, og da er Annet om hardware feil kategori. Prøv i Spill -> Playstation 2 eller Programvare -> Programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg