l33t_haxx0r Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvorfor 2 BIOS-er? Bare mer å velge mellom? Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvorfor 2 BIOS-er? Bare mer å velge mellom? Fordi den er nyere mens den andre er litt eldre. (nr. 1 er nyest) Lenke til kommentar
l33t_haxx0r Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jhuuu, sitter nå her med et Radeon 9800XT med nyeste Catalyst-driver, uten artifacts i 3Dmark03 (som btw gikk opp 1400 poeng ) Jævlig varmt kort nå, men men! TUSEN takk for hjelpen folkens! :D Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jhuuu, sitter nå her med et Radeon 9800XT med nyeste Catalyst-driver, uten artifacts i 3Dmark03 (som btw gikk opp 1400 poeng )Jævlig varmt kort nå, men men! TUSEN takk for hjelpen folkens! :D Varmt? Sier bare en ting: ARCTIC COOLER VGA CILENSER! 160,- hos netshop! Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jhuuu, sitter nå her med et Radeon 9800XT med nyeste Catalyst-driver, uten artifacts i 3Dmark03 (som btw gikk opp 1400 poeng )Jævlig varmt kort nå, men men! TUSEN takk for hjelpen folkens! :D Varmt? Sier bare en ting: ARCTIC COOLER VGA CILENSER! 160,- hos netshop! 92,- hos databutikken.com/no PS! Silencer, ikke CILENCER... Lenke til kommentar
l33t_haxx0r Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Sier bare en ting: Har det! Og installert den uten problemer! 160 spenn på digitalimpuls! Og det er jævlig varmt fordet! Men men Endret 11. august 2004 av l33t_haxx0r Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Sier bare en ting: Har det! Og installert den uten problemer! 160 spenn på digitalimpuls! Og det er jævlig varmt fordet! Men men Du brukte vel kjølepasta? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Noen som har opplevd skyggefeil i 3dmark03 og farcry når di flasha et 9800PRO med R360 core? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Jeg flashet mitt PowerColor 9800 Pro for lenge siden med "E-die"-biosen. Jeg ser på BIOS-oversikten at det finnes et par andre alternativer, blant annen én som betegnes som "quite fast". Kan det være hensiktsmessig av meg å prøve å legge inn en annen BIOS (selv om datoen i E-die-biosen er nyere enn den som er "quite fast")? Kan det resultere i bedre ytelse? Hvilken er isåfall å anbefale til mitt kort? Endret 14. august 2004 av lysbryter Lenke til kommentar
MullAhr Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 hm, jeg vurdere å kjøpe meg ett Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO. hva er det jeg må passe på dersom jeg skal flashe det til XT?? må jeg ha ekstra kjøling eller.no? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hm, jeg vurdere å kjøpe meg ett Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO. hva er det jeg må passe på dersom jeg skal flashe det til XT?? må jeg ha ekstra kjøling eller.no? Det er veldig mye tekst, men jeg ville anbefale deg å lese igjennom denne tråden. Det aller meste av det du nok lurer på er besvart. Kort sagt: Det du må passe på er at kortet klarer å kjøre overklokket til XT-hastighet. For å få til det kan ofte ekstra kjøling være nødvendig. Lenke til kommentar
warmaster Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ooops Fader.. Floppyen min svikta meg.. Jeg har et Sapphire 9800 Pro kort som jeg tok backup av orginal bios'en av før jeg la inn en xt bios.. men med den så fikk jeg litt problemer med BF (monitoren mottar ingen signaler når bf starter) Så jeg tenke å legge tilbake backupen av orginal-bios'en.. vel som sagt den klarte jeg ikke å lese med floppyen min. Noen som har en slik bios til Sapphire 9800 Pro kort som funker og som kunne sendt meg denne? På forhånd takk Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ooops Fader.. Floppyen min svikta meg.. Jeg har et Sapphire 9800 Pro kort som jeg tok backup av orginal bios'en av før jeg la inn en xt bios.. men med den så fikk jeg litt problemer med BF (monitoren mottar ingen signaler når bf starter) Så jeg tenke å legge tilbake backupen av orginal-bios'en.. vel som sagt den klarte jeg ikke å lese med floppyen min. Noen som har en slik bios til Sapphire 9800 Pro kort som funker og som kunne sendt meg denne? På forhånd takk Det finnes et program du kan bruke som heter ATi Winflash. Søk etter det på google. Det programmet fungerer fint og brukes rett i fra windows. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 WOW! For de med E-DIE ram (er ikke sikker på hva det er, men anyway) Flasha hvertfall med gigacube biosen (det stod kommentar "probably the best for e-die ram" eller noe lignende). Og vips gikk rammen på powercolor kortet mitt rett opp på 400Mhz uten problem og uten kjøling! Anbefales hvertfall til de med samsung minne på sitt powercolor kort! Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hei! Har tenkt å flasha til xt bios på mitt powercolor 9800 pro skjermkort. Jeg ser at det er tre forskjellige powercolor bioser på den siden, hvilken skal jeg velge? Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hei! Har tenkt å flasha til xt bios på mitt powercolor 9800 pro skjermkort.Jeg ser at det er tre forskjellige powercolor bioser på den siden, hvilken skal jeg velge? Har du "Samsung" RAM, velger du en Samsung BIOS, har du "Hynix" RAM, velger du en Hynix BIOS. Utroligt, men sant! Lenke til kommentar
warmaster Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ooops Fader.. Floppyen min svikta meg.. Jeg har et Sapphire 9800 Pro kort som jeg tok backup av orginal bios'en av før jeg la inn en xt bios.. men med den så fikk jeg litt problemer med BF (monitoren mottar ingen signaler når bf starter) Så jeg tenke å legge tilbake backupen av orginal-bios'en.. vel som sagt den klarte jeg ikke å lese med floppyen min. Noen som har en slik bios til Sapphire 9800 Pro kort som funker og som kunne sendt meg denne? På forhånd takk Det finnes et program du kan bruke som heter ATi Winflash. Søk etter det på google. Det programmet fungerer fint og brukes rett i fra windows. Joda.. men problemet er altså om noen hadde hatt den orginale biosen til Sapphire 9800 Pro 128MB siden den gikk fløyten pga. drittfloppyen min. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Du kan sikkert finne en på nettet.. Finner du en sapphire PRO bios på nettet, er den sikkert identisk med den du skal ha. Bare husk å velg riktig minnetype da! HER finner du nok en passende! Lenke til kommentar
monster11 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Good news is that there are some 128MB Radeon 9800 Pro cards that now come with the 9800XT PCB. These cards can be modded to support OVERDRIVE and the temperature probe! http://www.rojakpot.com/showarticle.aspx?artno=92&pgno=0 Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Good news is that there are some 128MB Radeon 9800 Pro cards that now come with the 9800XT PCB. These cards can be modded to support OVERDRIVE and the temperature probe! http://www.rojakpot.com/showarticle.aspx?artno=92&pgno=0 Synd jeg allerede har eit 9800Pro kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå