Sideburn Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Den funket ikke hos meg, men når jeg kjørte Nr 1 gikk det i orden! Jeg har nå et 9800 XT som fungerer Endret 18. april 2004 av Sideburn Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) bra endelig skal prøve den og OBS kan du teste 3d marken da 2003 Endret 18. april 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
Sideburn Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Hmmmm.....har akkuart testet litt i 3dmark, men jeg får noe sinnsykt med bildefeil i den. Leste noe om det tidligere i forumet, men husker ikke hva. Jeg får faktisk samme bildefeilene i spill også. *sukk* Det ser ut som masse partikler som flyr rundt og en slags trekanter som dukker opp i bildet. Ingen bildefeil i windows og "artifacttester5" gir ingen feilindikasjoner.....hva kan dette være? Endret 18. april 2004 av Sideburn Lenke til kommentar
Sideburn Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Nei, der ikke ut som om mitt kort vil være XT. Flasher nå tilbake til original BIOS og kjører som det Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 ja det var synd. ta heller en gang du reinstall xp og prøv da heller. Lenke til kommentar
Sideburn Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvorfor tror du at det vil hjelpe? Jeg har bestilt ny kjøler til kortet. Noen tro på at det kan gjøre susen? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) jeg har hatt mye tull med xp . jeg bruker vanlige vifta . prøvde du omega driveren heller ( bare ikke sett kortet høyere en core 412 memory 365 ok) Endret 18. april 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
Sideburn Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nei, jeg har ikke testet omega-driverne. Kan det hjelpe tror du? Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hmmmm.....har akkuart testet litt i 3dmark, men jeg får noe sinnsykt med bildefeil i den. Leste noe om det tidligere i forumet, men husker ikke hva. Jeg får faktisk samme bildefeilene i spill også. *sukk*Det ser ut som masse partikler som flyr rundt og en slags trekanter som dukker opp i bildet. Ingen bildefeil i windows og "artifacttester5" gir ingen feilindikasjoner.....hva kan dette være? Hei Som nevnt tidligere i tråden er dette feil som i hovedsak er knyttet til 3dmark testen, de fleste som har gjort denne "oppgraderingen" opplever det når testen kjøres. Så det er ingen grunn til bekymring siden du ikke opplever dette i spill o.l Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hmmmm.....har akkuart testet litt i 3dmark, men jeg får noe sinnsykt med bildefeil i den. Leste noe om det tidligere i forumet, men husker ikke hva. Jeg får faktisk samme bildefeilene i spill også. *sukk*Det ser ut som masse partikler som flyr rundt og en slags trekanter som dukker opp i bildet. Ingen bildefeil i windows og "artifacttester5" gir ingen feilindikasjoner.....hva kan dette være? Hei Som nevnt tidligere i tråden er dette feil som i hovedsak er knyttet til 3dmark testen, de fleste som har gjort denne "oppgraderingen" opplever det når testen kjøres. Så det er ingen grunn til bekymring siden du ikke opplever dette i spill o.l hmmmm han får det i spill og Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) ja prøv den for det er vist mange som velger den. men jeg har ati sin driver. jeg trur jeg vet feilen nu. ta og avinstallere ati driveren og slå av pc. sett inn disketten men den nye biosen og legg den inn. så når du er inne igjen i xp en legger du inn ati driveren 4.4 så starter du pcen på nytt med disketten i og gjør det samme igjen legger inn biosen- men legger ikke inn driveren 4.4 på nytt så prøver du 3d marken ok jeg fikk det samme problemet masse feil på 3dmarken og i spill Endret 19. april 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
Sideburn Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Men når du gjorde det slik du beskriver, så forsvant feilen?? Jeg skal gjøre en test nå!! Endret 19. april 2004 av Sideburn Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ja merkelig for jeg la inn en eldre driver så begynte problemer og komme så la jeg inn ny driveren 4.4 men det hjalp ikke så prøvde jeg og legge inn biosen på nytt da løsnet det. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 finnes det noen Sapphire 128mb XT bios med Hynix minne ? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ja gå på denne siden og last ned. http://rebel.clanzone.at/board/index.php?showtopic=209 . jeg har den type minne og jeg bruker den biosen på denne siden. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Noen som har erfaringer med 9800 non-pro? Har flashet til Pro og klokket til 430/340 MHz, men det er det høyeste minnet vil opp i. Alt over det gir fargede prikker på skjermen. Hvor mye høyere ville jeg kommet med ramsinks? Er ganske fornøyd med core da. Var 325 MHz opprinnelig. Edit: Merkelig skrivefeil. Endret 19. april 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Sideburn Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Har kjørt gjennom 3dmark nå. Har fremdeles de samme bildefeilene, men fikk en score på 6173. Skal teste i spill nå. Endret 19. april 2004 av Sideburn Lenke til kommentar
Sideburn Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hmm, nei det gikk ikke nå heller. Nå brukte jeg ATI-BIOS'en. Skal teste med Sapphire også en gang til. Hvilken var det du lyktes med? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) nr 2 den du hadde. men prøvde du omega driveren da Sapphire.9800XT.128MB.Samsung.E-die.bin Endret 19. april 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå