joffe11 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei Jeg har en trådløsruter som er koblet til Internet i stua. Er det da mulig å benytte en trådløsruter nr2 i et annet rom og få denne "linket opp" mot den som har internet tilkobling. På denne måten unngår jeg å kjøpe en Trådløs Ethernet Adapter. Skal nemlig spille Ps2 online etc. Hvordan gjøres evnt dette? Takker for svar Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hvis jeg forstår deg riktig så ønsker du at en av de trådløse ruterne ikke skal kobles til internett med kabel, men få internett trådløst fra den andre ruteren? I så fall så må begge ruterne støtte bridging, tror jeg. Lenke til kommentar
Aanes Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Stemmer, i alle fall den siste ruteren må støtte briding, og settes opp sådan. Dette er ikke noe problem, og er som regel godt beskrevet i brukermanualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå