Gå til innhold

radiator...

Anbefalte innlegg

Hello

jeg lurte på om nåen her vet hvor jeg kan finne/ kjøpe en radiator, størrelse ikke mer en 18cm høy og 17cm bred. dyp er ikke et problem. kanske på bilopphoggern men fra vilken bil?? eller butikk...

første finne i forumet?

MvH niklas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare 18cm i høyde? Da sliter du. Jeg har 19cm å gå på og jeg sliter også. Jeg prøver å få tak i et Chevrolet Chevette/Pontiac 1000 varmeapparat register, det måler ca. 18,5cm i høyde og 16cm i bredde. Må prøve å finne den en eller annen plass i Europa, siden det blir dyrt å sende fra USA.

Du har jo mulighet til å kutte vekk en eller flere 3,5" diks plasser, eller bygge på kabinettet i høyden ved å bygge en trekasse og feste den under kabinettet. Dersom jeg ikke lykkes å finne noe som passer, blir en av de to siste utvei for meg.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis var hos en bil-del-forhandler, og vi fant ut at en radiator fra nyere (etter 1982 tror jeg det var) Ford Sierra eller Scorpio så var det ypperlig størrelse. Den var ca 250x135x34 mm stor. Altså, passelig størrelse til 2x120mm vifter. Og det var ikke av "inline"-typen, men av typen man har mange små rør og slikt... dem er hvist mye bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...