Toastmeister Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg spiller Natural-Selection (NS) med jevne mellomrom på public servers og synes at spillet har driiit bra gameplay. Desverre er det ikke alltid like lett å finne en ledig server med lav responstid og seriøse spillere. For man er avhengig av at folk kommuniserer og jobber sammen mot et felles mål, og sånne medspillere skal man lete lenge etter på public server. Derfor har jeg lyst til å starte NS klan fra scratch. Hvis du har lyst til å joine, send meg mail @ "[email protected]" med nick, alder, kjønn, klan-navn forslag, pc spec (inkl internett forbinnelse) og kontakt mulighet (e-mail / ICQ www.icq.com). Trenger minst 6 og helst over 10 spillere, men ikke noe mer enn 20 eller 25 (ser det an). Medlemmer skal være seriøse og med det mener jeg spillere som tenker teamplay framfor seg selv. Spillere skal aldri gir opp (ikke tenke å nei dette går ikke). Dårlige tapere ønskes ikke. Folk som sitter på en fet internett linje med 1/2Mbit upload eller mer (BBF bredbånds fabrikken gjelder ikke pga dårlig/ustabil responstid) er spesielt velkommene . Alternativet er å leie en server som koster penger . Ha en egen klan server er meget viktig for å kunne trene sammen, og for lettere å kunne arrangere klan kamper. Folk med gode web design kunnskaper er også ganske kjekkt å ha Det er en kjempe fordel å ha mikrofon for å lettere kunne kommunisere og koordinere angrep. Natural-Selection official hjemmeside @ http://www.natural-selection.org/ Lenke til kommentar
Toastmeister Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Forresten.... Jeg er en 19 år gammel gutt fra Oslo, har spilt pc spill siden 1995 med 486. Spiller for det meste FPS og RTS. Derfor liker jeg NS spesielt godt siden det er et FPS spill med elementer fra RTS ^^. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå