Smidt Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 jeg holder på å sette opp coppermine (bildegalleri) på hjemmesiden min med mysql, men det funker ikke helt. lurte på om noen med litt erfaring kunne ha hjulpet meg litt.. tror det skal være veldig enkelt, men jeg får det ikke helt til. mye skal skje av seg selv i teorien.. håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hvis vi får litt diverse feilmeldinger som vi kan navigere etter så kan vi nok fort gi deg et svar Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 coppermine skal sette opp databasen selv, men det som foreløpig er hovedproblemet er at jeg får access denied når den prøver å koble til mysql hosten min.. har servetheworld.net. noen som har vært borti coppermine før? jeg fant ikke noe i faq'en Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 det høres meget rart ut at den skal sette opp databasen selv. sikker på at den ikke trenger en ferdig laget database og en bruker med alle rettigheter på denne? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 tror prgrammet lager alt selv. om noen kunne tatt en titt på denne adressen og se hadde det vært topp. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 jeg kan ikke skjønne annet enn at den trenger en ferdig laget database Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 *kremt* er helt ny på området. noen som vet hvordan jeg skal gjøre dette? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 aldri smart å legge ut install lenker du skal fylle inn infoen som du har fått fra ServeTheWorld ang db-host, user, passord etc der har du ikke fått infoen så har dem alltids [email protected] Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Smidt, kjørte du egen mysql server? isåfall kan du gå in som root og lage en database, (og også sette passord for root brukeren) Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 http://www.mysql.com/doc/en/GRANT.html viser hvordan man gir brukere passord og tilgang til databaser Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 takk, jeg hadde glemt å lage passord å brukernavn til en databasebruker. funker nå. og coppermine satt opp hele databasen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå