heggi Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Fikk ny ibm 60 giga idag.. Tok den med til en kompis, formaterte, laover 10 giga med musikk og skulle hjem og ordne opp i filene osv.. Plutselig er det ingenting i de mappene det for to sek siden var masse i og jeg får bare beskjed om at disken må formateres.. Når jeg høyreklikker på disken, så får jeg beskjed om at det er 0 byte ledig og 0 byte brukt.. Her trenger jeg virkelig hjelp.. er det noen vei utenom og formatere? Lenke til kommentar
Bose Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Samme problem får jeg med min Maxtor 60G-Gig Vet ikke hva som kan være feil Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Hvilket filsystem formaterte du disken med? Hvordan satte du opp partisjonen(e)? Har du sjekket med Scandisk/chkdsk/Norton Diskdoctor? Lenke til kommentar
heggi Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Formaterte med fat32 men har ikke bruket noen scandisk eller norton.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Quote: On 2002-03-13 20:51, heggi skrev:Formaterte med fat32 men har ikke bruket noen scandisk eller norton.. ....da prøver du det :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Tråden passer best under cd/lagring og hd, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå