roganjosh Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 Litt nyskjerrig! Jeg vet at bulk versonen av dette kortet er klokket lavere enn retail. Er det noen andre som sitter på bulk av dette kortet? Hva slags erfaringer har dere? Hvor hoyt har dere klart å overklokke det! Hadde FAEN ikke kjøpt den dritten hvis jeg hadde visst det jeg vet nå! Lenke til kommentar
roganjosh Skrevet 26. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2001 er det bare meg som var dum nok til å kjøpe dette kortet eller? Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 jepp... dessverre... du skulle ha ventet på 8500... Eller gf3 ti500.. Senitel Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 Dumt svar, hvis du skal vente et år på noen nyere får du jo aldri kjøpt noe som helst. Radeon 64ddr fikk ihvertfall jeg klokket påå fra 166(orig) til 207 synkront. Men etter en stund på denne hastigheten begynte ting og kræsje, kjører nå dønn stabilt på 188mhz som er samme som retail versjonen har orig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå