Gaston Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har fått virus\spywar, og det har gjort slik at tastaturet ikke funker helt. jeg har scannet pc'en for virus, men fant ingenting. så jeg lastet ned free antivirus og den fant, men det kostet penger for å fjerne de. nå har jeg reinnstallert pc'en og jeg har det samme problemet + at pc'en går sakte hva skal jeg gjør? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har fått virus\spywar, og det har gjort slik at tastaturet ikke funker helt. jeg har scannet pc'en for virus, men fant ingenting. så jeg lastet ned free antivirus og den fant, men det kostet penger for å fjerne de. nå har jeg reinnstallert pc'en og jeg har det samme problemet + at pc'en går sakte hva skal jeg gjør? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Last ned ad-aware! Ikke spør meg hvor plz - Søk! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 flyttes, og vennligst spar oss for sms språk Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Har du fått spyware er Ad-Aware et ypperlig valg, last ned siste oppdatering og kjør det, da får du vekk det meste av dritten. I tillegg kan du kjøre SpyBot, det Ad-Aware ikke finner finner SpyBot. Angående det viruset, hvilket var det? For å fjerne det kan du scanne med Trendmicro's Housecall, den er gratis og fjerner trjoaner, virus og slikt for deg. Hvordan fungerer ikke tastaturet da Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 det er noen taster som funker og noen funker ikke.........har det noe med virus å gjøre eller er det rett og slett problemer med selve tastaturet. hvordan kan jeg få tasturet til å virke 100%? (s,g,h,k,l og flere taster virker ikke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå