DevN Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Fattern har fått et problem når han skal besøke VG.no. Han skriver adresse/velger i favoritter, siden blir lastet, akkurat når den er kommet fram, så refresher siden og en error kommer opp. I meldingen står det blant annet "Operation aborted". Han velger "OK" og siden bytter til "The page cannot be displayed". Windows XP Pro Internet Explorer Han har nylig tatt reinstall av IE6, pga andre problemer. Problemet var før reinstall'n også. Løsning? Har ikke sett noe på det selv, hørte bare hva han sa. Det hender altså kun på VG.no, så vidt jeg forsto. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 mitt råd er å holde deg unna vg.no Det er en dritt side med maaaaaaaaaassse reklame.. finn deg en annen nettavis heller. sikkert et av reklame scripta til vg som ikke virker Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) mitt råd er å holde deg unna vg.no Det er en dritt side med maaaaaaaaaassse reklame.. finn deg en annen nettavis heller. sikkert et av reklame scripta til vg som ikke virker Saklig... Til trådstarter: Sikker på at han får lastet andre sider? Rart at dette kun skal skje VG. Kanskje Explorer står til "work offline"?? Jeg vet seriøst ikke. Du kan jo evt. prøve å laste ned en annen nettleser og se om problemet fortsetter.. Opera Netscape Mozilla Firebird Endret 30. januar 2004 av apollox Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Kun på VG.no så vidt jeg vet... Har besøker da masse andre nyhetssider og søkemotorer, de virker fint. Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Mange glemmer den viktige funksjonen som heter "Windows uppdate". er denne blitt kjørt og er SP1 installert? Hvis du kjører en dårlig piratkopi, så kan det være årsaken, siden den tidlige versonen av xp med masse crack og tjafs ødelegger utroli mye. videre vil jeg anefale å forsøke norton systemworks og la den ordne opp i registret. videre er andre nytteprogrammer som Spybot som fjerner diverse spy ware og annen dritt som også kan lage problemer. Listen er lang, og problemene er mange,, men bruker du disse tre har du løst enortmt mange problemer på pc'en din/til faren din, tilogmed feil du ikke viste du hadde Håper dette hjalp Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Jeg bruker samme OS alt funker utmerket. Har SELV sett litt på maskinen, fant så ut at det var KUN forsiden til VG.no, f.eks. VG.no/nyheter virker utmerket. Så må være noen effekter da (?) på forsiden som ikke støttes? Update er tatt selvfølgelig, kjører IE6 på den maskinen. [EDIT] Ingen feiler på min maskin, unntatt enorm mengde prosesser i bakgrunnen. Ellers: popup stopper aktiver og deaktiver - uten hell windows update - uten hell spybot s&d - uten hell nis 02 - uten hell blablabla - uten hell Som sagt, det er noe på forsiden! Endret 30. januar 2004 av zalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå