Ulven Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Noen som har erfaringer med MIMER, tenkre da på oppetid og ping osv? Lenke til kommentar
Unreal Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Har hatt Mimer i ca. 4 måneder nå. Dessverre, har dette vært en tragisk opplevelse!!! De leverer trolig den dårligste pingen av samtlige norske ISP'er. Jeg har 850/384 linjen, men pingen min i Counter-Strike er konstant rundt 60-110. Og da tar jeg ikke med hver gang Mimer klikker, som er ca. annen hver dag. Da går choke og loss oppi 50-60, og pingen er 2/3 dobblet. Oppetiden er grei, men de har ofte problemer, som fører til at farten reduseres betraklig, og proxy serveren deres er ofte nede. Har du noen andre valg av leverandører (eller ISDN for den saks skyld) så velger heller det! Mitt tips hvertfall. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har hatt Mimer i ca. 3 uker nå, og pingen var dårlig i starten, men nå har det blitt bra, pingen ligger på rundt 30, og dette med en linjelengde på 3200 meter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå