DevN Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Screenshot. Er det ganske mye? Bør kanskje fjerne noe prosessor, siden den står sånn idle...? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det er veldig mye ja. Sjekk i "taskmanager" hva det er som tar all ram'en.. Normalt skal dette ligge på rundt 100-150 MB når du ikke har oppe noen programmer. Skjønnte ikke helt hva du mente med "fjerne noe prosessor" ?? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) ja det der 4.5 ganger meir enn det eg har etter ny boot Endret 30. januar 2004 av siDDIs Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hva var vitsen med å poste det screenshotet? Kanskje du kunne ha klippet vekk 99% av det og bare vist det som var relevant? Eller enda bedre; bare pastet de tre tallene som var relevante. Hvis du vil ha noen tips så foreslår jeg at du heller poster noe som det faktisk går an å hente noe vettugt ut i fra, som f.eks. prosess-listen eller lignende. Du trenger ikke legge ut screenshot av hele skjermen heller, det holder med det aktive vinduet (Alt+Printscreen). Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Mente fjerne noen prosesser. Har en del prosessor i gang ja. Vet ikke helt om det er så mye å stoppe der... Får se om jeg finner noen unødvendige ved oppstart. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Hva var vitsen med å poste det screenshotet? Kanskje du kunne ha klippet vekk 99% av det og bare vist det som var relevant? Eller enda bedre; bare pastet de tre tallene som var relevante. Hvis du vil ha noen tips så foreslår jeg at du heller poster noe som det faktisk går an å hente noe vettugt ut i fra, som f.eks. prosess-listen eller lignende. Du trenger ikke legge ut screenshot av hele skjermen heller, det holder med det aktive vinduet (Alt+Printscreen). Prosessvinduet er for langt både med maksimert tilstand. Gidda ikke kutte vekk noe, prøvde ikke bare det aktive vinduet. Ikke bli så sur da. Kan prøve å forandre skjermoppløsning for å få med alle, så kan dere gi meg tips til hva jeg kan stenge. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Hva var vitsen med å poste det screenshotet? Kanskje du kunne ha klippet vekk 99% av det og bare vist det som var relevant? Eller enda bedre; bare pastet de tre tallene som var relevante. Hvis du vil ha noen tips så foreslår jeg at du heller poster noe som det faktisk går an å hente noe vettugt ut i fra, som f.eks. prosess-listen eller lignende. Du trenger ikke legge ut screenshot av hele skjermen heller, det holder med det aktive vinduet (Alt+Printscreen). pirke pirke Endret 30. januar 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Ok, bedre nå surpompen? (Hvis det er greit jeg kaller deg det?) Screenshot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå