tjcombo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Noen av dere som kjenner til wasted-youth.org? Beste Photoshop sida noen sinne! Men too bad sida er nede nå! LOVE IT! Følge meg: Beste GFX designer på forumet: PoleCat Smothest designer på forumet: FuLu (Av en eller annen grunn så liker jeg ikke ut formingen på sidene, men de er utrolige smooothe!) Endret 2. februar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Noen av dere som kjenner til wasted-youth.org? Beste Photoshop sida noen sinne! Men too bad sida er nede nå! LOVE IT! Den er enormt pen, men har vært nede en god stund nå. Detaljer til å få eyegasm av! Takker tjcombo... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 /me vil få eyegasm! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Denne er jo sykt nice da! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Denne er jo sykt nice da! Did we ask for another "styggeste side" thread? The answer is NO! (den siden er er forøvrig noe av det styggeste jeg har sett) Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 damn, fant nettopp en side med sinnsykt kult utseende (imo) http://www.lmm.ru/ "This Page Is Valid XHTML 1.0 Strict!" dette trekker heller ikke ned Lenke til kommentar
Crack Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 damn, fant nettopp en side med sinnsykt kult utseende (imo)http://www.lmm.ru/ "This Page Is Valid XHTML 1.0 Strict!" dette trekker heller ikke ned Den var iallefall litt nytenkende, det skal den ha. Men du verden for en loadetid! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 damn, fant nettopp en side med sinnsykt kult utseende (imo)http://www.lmm.ru/ "This Page Is Valid XHTML 1.0 Strict!" dette trekker heller ikke ned Heyheyhey! Den likte /me virkelig! Men litt for lyst.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Jeg digger stilen til artfront.ru litt for mye! Stilen, ikke selve siden. EDIT: Beste GFX designer på forumet: PoleCatSmothest designer på forumet: FuLu (Av en eller annen grunn så liker jeg ikke ut formingen på sidene, men de er utrolige smooothe!) IMO: Beste GFX designer: tjcombo "Overall web": PoleCat Kreativitet/Originalitet: Mikka < i mine øyne særdeles viktig! Fargevalg: FuLu Koding: satyrium Kommer ikke på flere som virkelig skiller seg ut nå, men ingen er glemt. Endret 2. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 www.designerus.com og http://www.designerus.com/no/ Digger den stilen! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 www.designerus.com og http://www.designerus.com/no/ Digger den stilen! Så enig, så enig! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 "Overall web": PoleCat Tar det som et kompliment, selv om jeg må si meg sterkt uening. That is, om du tar med koding som en del av kaka, som det absolutt er... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 "Overall web": PoleCat Tar det som et kompliment, selv om jeg må si meg sterkt uening. That is, om du tar med koding som en del av kaka, som det absolutt er... Nå tenkte jeg ikke på koding som en del av det i farten, men heller på "overall" grafikk, kreativitet, brukervennlighet og alt det der inni samme skalle. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Dunestar: Takker for komplimentet, men jeg ville ha gitt tittelen til ePsiLON47. Og ja, designrus' sider er nydelige! Endret 2. februar 2004 av satyrium Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ... er jo bare jeg som ikke har hatt noe å vist fram ennå.) Må du slutte! Du har vist fram enorme kunnskaper om koding og tjent ett lass med respekt for det! Vi trenger deg her! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dunestar: Takker for komplimentet, men jeg ville ha gitt tittelen til ePsiLON47. Og ja, designrus' sider er nydelige! Har sett heller lite til den epsiolon fyren, kanskje han er 1337, men /me kan ikkje huske han Uansett, du har tittel "Codeguru" - det _er_ en grunn til det. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) IMO:Beste GFX designer: tjcombo "Overall web": PoleCat Kreativitet/Originalitet: Mikka < i mine øyne særdeles viktig! Fargevalg: FuLu Koding: satyrium Kommer ikke på flere som virkelig skiller seg ut nå, men ingen er glemt. Takker Dunestar, må si du ikke er noe værst på alderen din heller Endret 3. februar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Takker Dunestar, må si du ikke er noe værst på alderen din heller Varmer når jeg hører det fra sånne som deg! ... og alle dere andre, seff! Endret 3. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) For å si det som jackie chan sa på en film: Jeg vant kanskje over deg Dunestar, men i samme vekt klassen hadde jeg tapt rått. da jeg var 14/15 år gammel så klarte jeg så vidt å lage skygger med PS So give it up for Dunestar and Mikka! dere er vel 14 og 15. Hadde jeg designet siden da så lurer jeg på hvordan jeg hadde designet nå, tja tja, jeg må vel vente 3/4 år for å se hvordan neste nivået i skillsene mine ser ut sweeeeet! Endret 3. februar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå