PoleCat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har en liten samling med linker her Ja, jeg vet.. det er heselig design på siden The way it should be:demoted.org Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Se litt lenger ned der det står The way it should not be Men det er jo klart at din side måtte være med PoleCat Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Se litt lenger ned der det står The way it should not be Men det er jo klart at din side måtte være med PoleCat Hehe. Ser du har skifta design sånn helt plutselig på den siden. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Tenkte den i det minste kunne se _BITTELITT_ presentabel ut.. Ikke så mørk som den var.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Tenkte den i det minste kunne se _BITTELITT_ presentabel ut.. Ikke så mørk som den var.. Men det ble bedre Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Gidder ikke å legge noe arbeid i den siden.. Er bare en linkeside Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har en liten samling med linker her Ja, jeg vet.. det er heselig design på siden The way it should be:demoted.org * HalTan sets mode +rævslikking Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Rævslikking bare fordi jeg liker siden til PoleCat? Etter min mening bør den VIRKELIG være der.. Endret 30. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Dunestar sitt arbeid ligger @ CLICKART.TK. Liker den enkle og rette stilen over denne. Det er en skam å ikke ha et domene på den siden imao! Helt enig! Det er nesten så jeg vil kjøpe et domene til fyren! Må dere gi dere! Er bare så forundra over alle de som ikke burde hatt domener. Dessuten har jeg andre ting å bruke pengene på. Mine inspirasjonskilder: > Demoted designs > Berg Online > Rober2.com > Kommunikasjonsbyrået Kommunions arbeider > CSS Zen Gardens ^^ Flere kommer! Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Må dere gi dere! Er bare så forundra over alle de som ikke burde hatt domener. Men du er en av de som burde hatt domene Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Dunestar sitt arbeid ligger @ CLICKART.TK. Liker den enkle og rette stilen over denne. Den enkle og rette stilen blir ikke så enkel og rett i Opera... Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Dunestar sitt arbeid ligger @ CLICKART.TK. Liker den enkle og rette stilen over denne. Den enkle og rette stilen blir ikke så enkel og rett i Opera... Den er ganske "enkel" og rett i opera hos meg... (7.23) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Ok, den varierer litt her.... Nå er den rett og fin, men i stad var det et par bilder som doblet seg, og bunnen var litt forskjøvet. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Ok, den varierer litt her.... Nå er den rett og fin, men i stad var det et par bilder som doblet seg, og bunnen var litt forskjøvet. Så lenge vinduet er maksimert å oppløsningen er satt til minst 800x600 sitte den så ei kula! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg tror Operaen min begynner å kverrulere litt nå, for jeg har kjørt 1024x768 hele tida, med vinduet maksimert, og den bestemmer seg ikke helt for om den skal vise siden riktig eller ei... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Den er flott _HELE_ tiden i Mozilla.. 250 innlegg Endret 1. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ok, den varierer litt her.... Nå er den rett og fin, men i stad var det et par bilder som doblet seg, og bunnen var litt forskjøvet. Så lenge vinduet er maksimert å oppløsningen er satt til minst 800x600 sitte den så ei kula! Av og til så blir ikkje stilarket loada, og eg får times new roman over heile greia, pluss at alt blir forskyvd litt alle retninger... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ok, den varierer litt her.... Nå er den rett og fin, men i stad var det et par bilder som doblet seg, og bunnen var litt forskjøvet. Så lenge vinduet er maksimert å oppløsningen er satt til minst 800x600 sitte den så ei kula! Av og til så blir ikkje stilarket loada, og eg får times new roman over heile greia, pluss at alt blir forskyvd litt alle retninger... Det laster vel bare litt seint, da? Trøbbel med server? Wadeva .... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Opplever det kun med di side, er det som er så snålt... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Opplever det kun med di side, er det som er så snålt... Jeg er snål, da vettu! Nei, det er merkelig det der ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå