Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bravida,, argggh

Anbefalte innlegg

Er rimelig irritert, Catch sier at Bravida hadde gitt dem leveringsgaranti den 28.01.04, og at linja da skulle vere opp. Nå viser det seg at Bravida ikke har klart å sette inn det kortet i sentralen enda. (noe som tar 5 min.) Ringer til Catch men virker som de ikke har mulighet til å få kontakt med ham som skal utføre arbeidet, lr så vil de rett og slett ikke ringe ham... Uansett, tror dere dette er gjort bevist fra Telenor sin side?

Endret av Ulven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det pleier å være ganske vanskelig å få tak i bravida... :ermm:

Dummeste jeg har hørt....

Ringte dem , kom rett til rette vedkommende. brukte til og med fellesnummeret.

fikk ordnet alt jeg ville. Kunne til og med få "levert på dagen" bestilling om jeg ville ved å betale en liten slant ekstra...

Lenke til kommentar

fikk ordnet alt jeg ville. Kunne til og med få "levert på dagen" bestilling om jeg ville ved å betale en liten slant ekstra...

Så du mener jeg bare skal ringe til bravida her og snakke med de?

Lenke til kommentar

Så du mener jeg bare skal ringe til bravida her og snakke med de?

Jeg ringte og spurte om de kunne sette meg over til leveranse for mitt område Telemark/grenland. Fikk snakket med vedkommende, ga han sambandsnummeret mitt og marius nr, disse nummerene står på orderen din eller så sitter chatch på dem. De fant orderen og da fikk jeg vite hvor i køen jeg lå.

Lenke til kommentar
Snakket med Catch nå, og dem nektet å gi ut ordrenr, hmm... De sa også at det ikke var noen vits i at jeg kontaktet bravida.

Det var da tett... Fortalte BlueCom at jeg lurte på hva slags referanse nummer jeg trengte for å undersøke selv, og da fikk jeg begge nummerene uten at de tvilte et sekund.

Kansje de har glemt å gi orderen til Bravida og prøver å skjule feilen :D

Lenke til kommentar
Det var da tett... Fortalte BlueCom at jeg lurte på hva slags referanse nummer jeg trengte for å undersøke selv, og da fikk jeg begge nummerene uten at de tvilte et sekund.

Det holder i massevis med sambandsnummeret, hvertfall på leveranser over TNN sitt nett slik som Bluecom gjør.

Lenke til kommentar

Det holder i massevis med sambandsnummeret, hvertfall på leveranser over TNN sitt nett slik som Bluecom gjør.

Vet, når jeg tok det med leveranse hos TI og bravida så var det det eneste nr som de trengte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...