Ulven Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Er rimelig irritert, Catch sier at Bravida hadde gitt dem leveringsgaranti den 28.01.04, og at linja da skulle vere opp. Nå viser det seg at Bravida ikke har klart å sette inn det kortet i sentralen enda. (noe som tar 5 min.) Ringer til Catch men virker som de ikke har mulighet til å få kontakt med ham som skal utføre arbeidet, lr så vil de rett og slett ikke ringe ham... Uansett, tror dere dette er gjort bevist fra Telenor sin side? Endret 30. januar 2004 av Ulven Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Uansett, tror dere dette er gjort bevist fra Telenor sin side? Nei, Bravida er et selvstendig selskap. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det pleier å være ganske vanskelig å få tak i bravida... Dummeste jeg har hørt.... Ringte dem , kom rett til rette vedkommende. brukte til og med fellesnummeret. fikk ordnet alt jeg ville. Kunne til og med få "levert på dagen" bestilling om jeg ville ved å betale en liten slant ekstra... Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Spring ned til senralen din, bryt opp døra og sett kabelen i riktig posisjon .. Skal innrøme at tanken har streifa meg :yes:den gangen jeg venta idager på oppkobling Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Dummeste jeg har hørt.... Ringte dem , kom rett til rette vedkommende. brukte til og med fellesnummeret. fikk ordnet alt jeg ville. Kunne til og med få "levert på dagen" bestilling om jeg ville ved å betale en liten slant ekstra... Så du mener jeg bare skal ringe til bravida her og snakke med de? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Dummeste jeg har hørt.... Ringte dem , kom rett til rette vedkommende. brukte til og med fellesnummeret. fikk ordnet alt jeg ville. Kunne til og med få "levert på dagen" bestilling om jeg ville ved å betale en liten slant ekstra... Så du mener jeg bare skal ringe til bravida her og snakke med de? Jeg ringte og spurte om de kunne sette meg over til leveranse for mitt område Telemark/grenland. Fikk snakket med vedkommende, ga han sambandsnummeret mitt og marius nr, disse nummerene står på orderen din eller så sitter chatch på dem. De fant orderen og da fikk jeg vite hvor i køen jeg lå. Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 "marius nr" hva er det? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 "marius nr" hva er det? de vet "marius ref" trur jeg de kaller det om jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 k, skal prøve det .. takker Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 k, skal prøve det .. takker aaa, kom på det nå. Marius ref heter egentlig Legacy nr, men alle hos TI og Bravida kaller det Marius ref. Hadde litt jernteppe... Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Marius er et ordre system som Telenor bruker, herav navnet "marius ordrenummer" Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Snakket med Catch nå, og dem nektet å gi ut ordrenr, hmm... De sa også at det ikke var noen vits i at jeg kontaktet bravida. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Snakket med Catch nå, og dem nektet å gi ut ordrenr, hmm... De sa også at det ikke var noen vits i at jeg kontaktet bravida. Det var da tett... Fortalte BlueCom at jeg lurte på hva slags referanse nummer jeg trengte for å undersøke selv, og da fikk jeg begge nummerene uten at de tvilte et sekund. Kansje de har glemt å gi orderen til Bravida og prøver å skjule feilen Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Kansje de har glemt å gi orderen til Bravida og prøver å skjule feilen Tviler ikke Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det var da tett... Fortalte BlueCom at jeg lurte på hva slags referanse nummer jeg trengte for å undersøke selv, og da fikk jeg begge nummerene uten at de tvilte et sekund. Det holder i massevis med sambandsnummeret, hvertfall på leveranser over TNN sitt nett slik som Bluecom gjør. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det var da tett... Fortalte BlueCom at jeg lurte på hva slags referanse nummer jeg trengte for å undersøke selv, og da fikk jeg begge nummerene uten at de tvilte et sekund. Det holder i massevis med sambandsnummeret, hvertfall på leveranser over TNN sitt nett slik som Bluecom gjør. Vet, når jeg tok det med leveranse hos TI og bravida så var det det eneste nr som de trengte. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ulven: Hvor lenge har du ventet på å få adsl. Eg ventet i 10 dager hos telenor og bluecom, har bluecom nå. Om ikke eg husket feil er det store pågang av kunder som vil ha adsl nå. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ring felles nr, garantert ikke problem. Bravida har et stort kundemottak, og jeg synes dette lukter at noen prøver å dekke over en feil med å gi skylden over til noen andre. Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Skal ta å ringe til bravida jeg, men er vel ikke mulig å få kontakt med de før mandag vel... Takk for mange gode råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå