KompleX Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Er det noen som leste den linken fra orginal posteren eller? Det står A WEB SITE is now reporting that Valve's Half Life 2 game will be delayed until September. Javel, da lager jeg en side og skriver at det kommer i april. Jeg er også "a web site". Blir det like mye styr da? Og videre: One reader said he was set to order a Gigabyte card and discovered, he said, to his horror that no Half Life 2 coupons come with this card. Skrekk og gru - en kar fikk ikke kupong. Elendig artikkel Enig at det der var en dårlig artikkel, men hallo. Nå har det blitt så mange utsettelser på dette spillet at jeg gir F. "A Website" høres ikke troverdig ut, neivel. men det hadde ikke sjokkert meg om det faktisk var sant.... Lenke til kommentar
megSelv :-) Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 kan jeg gjøre dere oppmerksomme på at hl ble utsatt 1,5 år og hvis derre ser på Skreenshotene fra hl2 ser dere at det er meget god grafikk og de har god grunn til å utsette det litt. men fremdeles det kan være grenser... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg må bare spørre. Er d noen som har sett noen Hl2 ingame filmer ? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Leste at det kommer Februar 05.. Jevla kjipt a gitt Lenke til kommentar
megSelv :-) Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 det skal vel ikke komme i 2005... det er veldig lenge til!!!!! og veldig god tid til å spare penger til ny pc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå