Gå til innhold

Half-Life 2 utsatt mer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Half-Life 2 var tilnærmet ferdig, hvor i hel**** er det blitt av den såkalte benchmarken?! Hvor er det blitt av grafikkdemoene? Jeg har vanskelig for å tro at dette ikke var planlagt i god tid, og det er grunn til å tro at sponsorene begynner å bli utålmodige :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

er så garantert at george broussard i 3drealms studios får latterkrampe etter latterkrampe der han sitter.

først bruker alle valve og hl2 som et eksempel på hvordan man skal lage et spill "korrekt" for så å håne 3drealms og måten de håndterer dnf på, så går hl2 på århundrets bom.

Lenke til kommentar
Vel dette var ikke gode nyheter. Utsatt igjen.. Skulle jo bare mangle at de skulle bytte motor til spillet også. (Duke Nukem Forever flash back)

For bare håpe at det kommer noen spill i mellom tiden som vi kan kose oss med. (Doom 3, Stalker og FarCry)

S.T.A.L.K.E.R Oblivion Lost er satt til release 24/09/04 :mad:

Lenke til kommentar
Utsatt? Det har jo ikke blitt offentliggjort noen dato. Hvordan kan det bli utsatt da?

HL2 er og blir den neste Duke Nukem Forever. Skulle nesten tru at Valve ivertsattet kildekode stjeling for PR'ens skyld, men det eneste det har gjort er å ødelegge hele HL2 konseptet.

Jeg trur Duke Nukem Forever kommer før HL2!

Lenke til kommentar

Evil blue toad du er en patetisk dritt. Hva ****** har russere med denne saken og gjøre ? ''Elendige russere'' sier du ? Hvorfor det ? Fordi piratene allerede selger kopien av denne drit'n ?

Neste gang du utrykker deg så pass den stygge hestekjeften. Russere eier det kan jeg love deg. Så plz stfu din dumme ******.

Lenke til kommentar

Vi må huske på at Half Life 1 ble utsatt 13 måneder, så de har forsatt tid igjen før de slår eners utettelse... Tror Valve utsetter og utsetter for det perfekte, forrunder meg ikke om Gabe er en liten perfeksjonist... Men så er jeg en liten valve fanboy da..

Lengere ventetid = bedre spill (håper jeg)

Lenke til kommentar
Forundrer meg ikke om de har kansalert Duke Nukem Forever nå.. de kom jo nettop med den nyheten om Swat UJ som skulle komme opp 30. Januar.

Hva har Duke Nukem Forever med SWAT: Urban Justice å gjøre?

Ingenting.

Men de kom jo ikke med news om Swat UJ på EKSTREMT lang tid, om du sjekker nettsiden deres så er de siste "News" om spillet fra rundt år 2001, og spillet er nå utsatt.

Duke Nukem Forever har det heller ikke vært "News" om på lenge slik jeg har sett. Nyeste screenshots er kjempegammle og.

Lenke til kommentar
Trudde ikke Blizzard lagde HL2, jag har vel tatt feil da!  ;)

bah, hadde blizzard laget hl2 hadde du ikke klaget, fordi de ikke hadde satt en release dato til å begynne med før det var sånn ca 99.9% ferdige... ;)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Evil blue toad du er en patetisk dritt. Hva ****** har russere med denne saken og gjøre ? ''Elendige russere'' sier du ? Hvorfor det ? Fordi piratene allerede selger kopien av denne drit'n ?

Neste gang du utrykker deg så pass den stygge hestekjeften. Russere eier det kan jeg love deg. Så plz stfu din dumme ******.

les retningslinjene ang flaming og generell oppførsel ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er veldig god pr. å utsette et spill så til de grader. Folk blir jo lei til slutt. Selv har jeg gitt opp.

Først fikk vi høre at det skulle komme i september. Vi gleder oss mer og mer, men når september nærmer seg får vi beskjed om at det er utsatt til slutten av året. Ok. Greit. Vi takler dette, kan alltids vente et par måneder til på et så konge spill. Slutten av året nærmer seg, og vips, det blir utsatt til april. ******* dritt, tenker vi, men den som venter på noe godt....og når Januar er over og vi begynner å se lyset i enden av tunnellen.... Oi, der ble spillet utsatt et halvt år, gitt! Jeg gir opp. Orker ikke flere skuffelser, så jeg har sluttet å glede meg nå. Tar det heller som en overrakselse når jeg en vakker dag ser at det står i butikkhyllene....hvis det noen gang skjer, da. Hørte forresten at pacific assault og Sims 2 er utsatt opp til et halvt år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...