Windoge Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Tok turen innom Half-Life 2 kanalen som vanelig på mIRC, ny topic med denne adressen: http://www.theinquirer.net/?article=13744 Spillet er kanskje utsatt til September. Endret 30. januar 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Begynner å bli smått latterlig om dette stemmer Om det blir utsatt lengre enn september, kan det ha noe med de piratkopiene som har blitt solgt i butikker i Ukraina og Russland? Valve forfølges av feil og uflaks om dagen...De klarte jo å rote det til når Steam skulle lanseres også, men men..vi får se.. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Tok turen innom Half-Life 2 kanalen som vanelig på mIRC, ny topic med denne adressen: http://www.theinquirer.net/?article=13744 Spillet er kanskje utsatt til September. Sjekk denne site: http://halflife2.net/ Half life 2 ETA april - november 2004 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Hehe, virker som Half-Life 2 mest sannsynelig blir en julegave. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Forundrer meg ingenting. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hl forever jaja... bare et år skal vi vel klare.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Tok turen innom Half-Life 2 kanalen som vanelig på mIRC, ny topic med denne adressen: http://www.theinquirer.net/?article=13744 Spillet er kanskje utsatt til September. Hah. Et halvår! Dette er jo patetisk... Opprinnlig realese date var jo litt før September i fjor. Utsatt et år. Jaja... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ja, og hvor der det egentlig blitt av CS:CZ? skulle ikke det kommet i 2002 ? Hvis valve noen gang får rota seg til å gitt halflife2 tviler jeg på at det blir før Microsoft gir ut Longhorn! I have spoken. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Nå begynnner jeg snart å gråte. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hva er dette forno? Det er jo latterlig (som flere har sagt) at de skal utsette spillet enda en gang. Med alle disse utsettelsene gleder jeg meg ikke mer og mer, men jeg blir heller mer og mer skuffet. Begynner å bli mektig lei av å glede meg til HL2 når jeg ikke får spilt det Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 De føler vel at de må programere om hele spillet pga at den kopien ble stjelt, og at spillet kjørte så dårlig på nvidia kort... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Trudde ikke Blizzard lagde HL2, jag har vel tatt feil da! Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Nå får det svarte granskauen meg være nok. Fordømte valve og elendige russere. Om de utsetter det nå skal spillet være en gave fra himmelen om jeg skal godkjenne det. Nå er det nok med pr-sirkuset deres! Ingen bryr seg og de får ikke flere kunder ved å vente lenger. Argh! *dra en EA ansatt ut i hagen og skyte ham* Argh! (Vet EA er uskyldige og ikke har noe med dette å gjøre, men jeg så desverre et Sims spill her i huset for et par minutter siden) Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Dette er tragisk, jeg har gleda meg så lenge til April men nå blir det Novmber isteden Godt jobbet Valve (Feite Gabe Newell), Godt jobbet Endret 30. januar 2004 av Merlin Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Litt trist....vel det er vel ikke deres feil (jaa...) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hehehe. Jeg begynner bare mer og mer å tro på at det som ble stjålet fra Valves sine servere faktisk *var* alt de hadde. Er nok derfor det blir "utsatt" også - det er på LANGT nær ferdig enda! Satte sammen noen scripta gameplay-sekvenser for E3 - får masse publisitet og utnytter media og pumper på med masse drit for få mest mulig PR. Får ikke håpe at det går på bekostning for spillet når det endelig kommer ut. Men det er nok bare til å glemme HL2 og heller se frem til alt andre vi får i år. Etter å ha tatt en titt på lister og slikt tror jeg faktisk at selv om 2003 var det mest fantastiske spillåret noensinne (For min del iallefall) kan faktisk 2004 bli bedre. Og det er ikke bare pga HL2 skal komme ut i år! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ja, og hvor der det egentlig blitt av CS:CZ? skulle ikke det kommet i 2002 ? Lol joda... men siste "offisielle" releasedato er nå 26. mars (i år altså ) Vi får se... både CS:CZ og faktisk nå HL 2 begynner å bli parodier på lik linje med DNF!!! Takk og pris for at det kommer såpass mange andre interessante spill i år... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 bare kjekt lengre tid på å oppdatere PC. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ja, og hvor der det egentlig blitt av CS:CZ? skulle ikke det kommet i 2002 ? Hvis valve noen gang får rota seg til å gitt halflife2 tviler jeg på at det blir før Microsoft gir ut Longhorn! I have spoken. CD:CZ skal komme i slutten av mars...og det har vel Valve ingenting med å gjøre.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ja, og til neste år vil det være mennesker på mars!! PLZ, be teh n00bz 100 spenn på at CZ ikke kommer i slutten av mars! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå