Gå til innhold

Noen som har hørt Skid Row?

Nemesis86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil ikke krangle.. Men jeg også ville ha nektet hvis noen hadde påstått at Gary Moore var med i Skid Row.. Men, som sagt, jeg vet ikke og vil ikke krangle på det.. Så, hvis han var; Kult! :thumbup:

[topic:on]

Ikke hørt noe særlig av Skid Row, desverre.. Men turen kommer dit også engang.. :)

Lenke til kommentar
Gary Moore har spillt i Skid Row ja, men ikke de Skid Row er omtalt i denne tråden  :thumbup:

Nettopp. Gary Moore var 17 år gammel da han spilte på den første plata til SKID ROW som heter "skid". Den andre heter "34 hours" og er enda bedre.

Forresten er musikken mye bedre enn den andre gruppa som kaller seg Skid row, men det blir jo litt smaksak. :)

MEN. Når man snakker uten videre om bandet Skid Row ( uten å bemerke noe annet), så skal det tas som det er Gary Moore gruppa det gjelder. Det andre bandet burde kalles: "Skid row 2", ettersom det egentlig ikke er lov til å benytte et navn andre har lisensen på. Hvis det ikke er andre medlemmmer fra den opprinnelige S.R. som startet denne da? Det har jeg ikke sjekket. Men i såfall kan det anses som samme band :yes:

Lenke til kommentar
Gary Moore har spillt i Skid Row ja, men ikke de Skid Row er omtalt i denne tråden  :thumbup:

Nettopp. Gary Moore var 17 år gammel da han spilte på den første plata til SKID ROW som heter "skid". Den andre heter "34 hours" og er enda bedre.

Forresten er musikken mye bedre enn den andre gruppa som kaller seg Skid row, men det blir jo litt smaksak. :)

MEN. Når man snakker uten videre om bandet Skid Row ( uten å bemerke noe annet), så skal det tas som det er Gary Moore gruppa det gjelder. Det andre bandet burde kalles: "Skid row 2", ettersom det egentlig ikke er lov til å benytte et navn andre har lisensen på. Hvis det ikke er andre medlemmmer fra den opprinnelige S.R. som startet denne da? Det har jeg ikke sjekket. Men i såfall kan det anses som samme band :yes:

Jeg digger rett og slett "I remeber you" og "Youth gone wild

denne lå i det han skrev..og gary moore har aldri skrevet dette eller sunget såvidt jeg vet disse sangene.

Lenke til kommentar
men gary moore har sikkert vist at dem tok det navnet,,og vist gary moore sitt skid row ikke var regga,,,så kan alle som vil regge et navn som skid row.

vist?

Det heter i første tilfelle: "visst" og i andre: "hvis" .

"vist" kommer av å vise som er noe helt annet . Dette bare til orientering ;)

Vel, hvis og hvis fru blom. De gav faktisk ut 2 album på CBS records. Regner med det har vært "regga" da.

Det ikke tvil om hvem som hadde dette navnet, og det burde "skid row 2" uansett respektert - og tatt et annet navn :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...