hjalmar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Er det noen som har erfaringer med et godt skjermkort til ca 2000,-, som går inn i en Shuttle og samtidig er "lydløst" ? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hm, det måtte jo bli et Radeon 9600XT Ultimate Edition. vifteløs, grei ytelse og prisen ligger rett rundt 2000,- hos komplett.no Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hm, det måtte jo bli et Radeon 9600XT Ultimate Edition. vifteløs, grei ytelse og prisen ligger rett rundt 2000,- hos komplett.no det får du ikke plass til :/. du får nok ikke noe vifteløst skjermkort inne i en shuttle uten å kutte hull i sia Lenke til kommentar
conect Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Fullt mulig å kjøpe et skjermkort, rive av vifta og sette på en kjøler uten vifte... de selger en på microplex som passer Lenke til kommentar
MRN Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Faren min har faktisk kjøpt seg et Sapphire Radeon 9600XT Ultimate Ed. fra mpx.no... Dette skal han i en Shuttle (endelig!). Bare fordi jeg laste ned Far Cry-demoen som PCen hans absolutte ikke klarte å kjøre på noe som helst uten "low" på alle settingsene. Får heller fortelle hvordan resultatet ble... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Er det noen som har erfaringer med et godt skjermkort til ca 2000,-, som går inn i en Shuttle og samtidig er "lydløst" ? Dette sprenger budsjettet med en hundrings, men kjøp 9800Pro, og sett på passiv heatpipekjøler! Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hm, det måtte jo bli et Radeon 9600XT Ultimate Edition. vifteløs, grei ytelse og prisen ligger rett rundt 2000,- hos komplett.no det får du ikke plass til :/. du får nok ikke noe vifteløst skjermkort inne i en shuttle uten å kutte hull i sia Feil! Radeon 9600 256MB, fra Sapphire (og Creative) tar bare én slot, og har kun kjøleribbe. Jeg har selv bygd en sånn inn i en Shuttle. Prisen er vel ca. 1300,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå