preben_dyb Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Preben: Fikk ikke du en pc for litt siden da? Slutt å heng deg opp i detaljer! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Herregud... Du tåler lite. Bare lurte jeg. Ro ned trusa sier jeg. Herrejemeni... Lenke til kommentar
Får-i-Kål Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Herregud... Du tåler lite. Bare lurte jeg. Ro ned trusa sier jeg. Herrejemeni... MrBlueJack, har du sett navnet på denne tråden? Ikke det, nei... Om du har ei litt urolig truse, så ber jeg deg herved om å holde det for deg selv! Bare et tips. Lenke til kommentar
preben_dyb Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Herregud... Du tåler lite. Bare lurte jeg. Ro ned trusa sier jeg. Herrejemeni... Jeg har tidligere hatt en del problemer med sterkt sinne overfor folk som har stillt seg i veien for meg. Men det går bedre nå, denne PCen er forlengst et tilbakelagt tema for meg, og derfor bør den være det for deg også. Håper du kan godta at jeg villig til å kjøpe meg en ny PC. På forhånd takk Preben Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Da tenker jeg at vi sier Og til grønnsaken. Jo jeg kan lese. Baoo! Skal ikke spørre mer jeg. Er visst ikke lov. Lenke til kommentar
Får-i-Kål Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 [...] Og til grønnsaken. Jo jeg kan lese. Baoo! Skal ikke spørre mer jeg. Er visst ikke lov. Jeg vil ha meg frabedt å KUN bli kalt grønnsak. Jeg er jo litt kjøtt også, da, kan du si! Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 [...] Og til grønnsaken. Jo jeg kan lese. Baoo! Skal ikke spørre mer jeg. Er visst ikke lov. Jeg vil ha meg frabedt å KUN bli kalt grønnsak. Jeg er jo litt kjøtt også, da, kan du si! du er vond... jeg liker deg ikke når du etterlater en sånn kvapsete smak i munnen... Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg ringte whitebox for en halvtime siden og da ba jeg om å få kolli/sendingsnummer på mail. De lovet at jeg skulle få det på mail før kl 16.00 idag. Med andre ord den SKAL sendes idag Lenke til kommentar
preben_dyb Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg ringte whitebox for en halvtime siden og da ba jeg om å få kolli/sendingsnummer på mail. De lovet at jeg skulle få det på mail før kl 16.00 idag. Med andre ord den SKAL sendes idag transport-avdelingen? Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg ringte whitebox for en halvtime siden og da ba jeg om å få kolli/sendingsnummer på mail. De lovet at jeg skulle få det på mail før kl 16.00 idag. Med andre ord den SKAL sendes idag transport-avdelingen? Yep Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Klokka er halv 5 og fortsatt ikke sett snurten av noe mail fra whitebox.. Ser ikke ut som de holder hva de lover gitt. Lenke til kommentar
nightcrawler Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Klokka er halv 5 og fortsatt ikke sett snurten av noe mail fra whitebox.. Ser ikke ut som de holder hva de lover gitt. Welcome to the Whitebox way. Kjenner meg igjen i situasjonen din. Det tror jeg flertallet av kundene til WB gjør. Utrolig irriterende! Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dette er jo en slags svindel .. de svindler oss kanskje ikke for penger men ihvertfall for forhåpninger. Dette er jo kanskje en sak for forbrukerombudet .. at de averterer for en vare de ikke klarer og levere. Selv om de har fått mange bestillinger og ikke klarer og effekturere disse bør ikke det gå ut over kundene. At de har tatt seg vann over hodet er ikke kundens skyld .. Lenke til kommentar
Får-i-Kål Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Klokka er halv 5 og fortsatt ikke sett snurten av noe mail fra whitebox.. Ser ikke ut som de holder hva de lover gitt. Høres ut som du er overrasket...? Er du det? Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Klokka er halv 5 og fortsatt ikke sett snurten av noe mail fra whitebox.. Ser ikke ut som de holder hva de lover gitt. Høres ut som du er overrasket...? Er du det? Nei egentlig ikke .. ikke etter hva jeg har lest her på forumet. Men trodde at man kunne ha flaks. :/ Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dette er jo en slags svindel .. de svindler oss kanskje ikke for penger men ihvertfall for forhåpninger. Dette er jo kanskje en sak for forbrukerombudet .. at de averterer for en vare de ikke klarer og levere. Selv om de har fått mange bestillinger og ikke klarer og effekturere disse bør ikke det gå ut over kundene. At de har tatt seg vann over hodet er ikke kundens skyld .. .. at de averterer for en vare de ikke klarer og levere. Skjønner at dere er frustrerte... Men maskinen ligger ikke på siden, så teknisk sett avaterer de den ikke Men er enig at det er dårlig å love noe, så bare ødelegge alt. Foreslår at du tar et oppgjør med de.... Har funnet ut i det siste at er man forbanna nok går det veien... Mot apple Skal heller ikke klage over WB siden jeg har fått maskinen min og den er sweet. Har heller ikke hatt prob med å få kontakt med de..... Har ingenting imot de Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hørte jeg TV 2 hjelper deg? Lenke til kommentar
Får-i-Kål Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 [...] Skjønner at dere er frustrerte... Men maskinen ligger ikke på siden, så teknisk sett avaterer de den ikke [...] Ligger ikke CL50 på siden? Jeg har et par brukte briller jeg kan sende over. Du skal få de billig! Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 [...] Skjønner at dere er frustrerte... Men maskinen ligger ikke på siden, så teknisk sett avaterer de den ikke [...] Ligger ikke CL50 på siden? Jeg har et par brukte briller jeg kan sende over. Du skal få de billig! yikes.... Sorry... Trodde det var cl1557 det gikk i! Er så mye snakk om den her.... Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 [...] Skjønner at dere er frustrerte... Men maskinen ligger ikke på siden, så teknisk sett avaterer de den ikke [...] Ligger ikke CL50 på siden? Jeg har et par brukte briller jeg kan sende over. Du skal få de billig! yikes.... Sorry... Trodde det var cl1557 det gikk i! Er så mye snakk om den her.... Eller CL5 som jeg har bestillt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå