Får-i-Kål Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Whitebox har endelig bestemt seg for å legge ut en nyhet: http://www.whitebox.no/default.asp?Action=Pages&nPCID=5 Gratulerer til Whitebox for sine hyppige nyhetsoppdateringer, men hvorfor inni det innerste av det innerste sender de ut gratis PCer til andre kunder, fremfor å prioritere sine egne? Endret 30. januar 2004 av Får-i-Kål Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Den likte jeg. Lenke til kommentar
Får-i-Kål Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Nå har det visst kommet enda en nyhet fra Whitebox. Svært så hissige de var idag da. Jeg blir nesten redd! Her står bl.a: "...vil vi om kort tid gå ut med en garantert leveringstid på bestillinger. Overholder vi ikke denne fristen vil du som kunde oppleve en kraftig prisreduksjon på pc bestilt..." Hva med oss som allerede har bestilt og ventet i mange uker? Får vi en "kraftig prisreduksjon"? Får vel bare vente å se, men jeg har mine tvil! Ja, det har jeg! Faktisk! Lenke til kommentar
swanky Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Du kan jo avbestille? Jeg kan ikke se en grunn i verden til å måtte vente på utsendelsen av en datamaskin. De gangene jeg har fått beskjed om at det blir leveringstid på noe jeg har bestilt (og det ikke var opplyst på forhånd), så har jeg avbestilt. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 var det ikke også et annet firma som sendte ut gratis bærbar pc til noen, husker ikke helt hva de het. leste i en gammel tråd forrige dagen Lenke til kommentar
preben_dyb Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Skremmende utvikling når whitebox begynner love "kraftig reduksjon i pris" til fremtidige kunder, mens de som allerede har blitt lovet PC'er "imorgen" i snart en måned nå.... Dette er da vel ikke vanlig folkeskikk? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 hvis vi ser på dette som voksne mennesker står det at de om kort tid gå ut med en garantert leveringstid på bestillinger.. ikke nå... siden står det også at dette har med nye lokaler å gjøre.. Ikke annet en litt forståelse må til for å skjønne at de nå får et bedre varelager, samt bedre logistikk... og da vil alle bli fornøyde? de stiller seg hvertfall på den positive siden av webshopper, noen som faktisk bryr seg om kunden istedenfor å mure seg inne i en policy som "_ALDRI_" skal overtredes (les: Norek) Lenke til kommentar
Får-i-Kål Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 hvis vi ser på dette som voksne mennesker står det at de om kort tid gå ut med en garantert leveringstid på bestillinger.. ikke nå... siden står det også at dette har med nye lokaler å gjøre.. Ikke annet en litt forståelse må til for å skjønne at de nå får et bedre varelager, samt bedre logistikk... og da vil alle bli fornøyde? de stiller seg hvertfall på den positive siden av webshopper, noen som faktisk bryr seg om kunden istedenfor å mure seg inne i en policy som "_ALDRI_" skal overtredes (les: Norek) Så du blander Norek inn i dette? Jeg er så frekk at jeg lurer på hvorfor, jeg! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 var det ikke også et annet firma som sendte ut gratis bærbar pc til noen, husker ikke helt hva de het. leste i en gammel tråd forrige dagen Om jeg ikke husker helt feil, var det Winpad som angiveligvis ga bort en maskin til en misfornøyd kunde/kunden i en rotete handel. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
yotbar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) 31.01.04 Whitebox vil om kort presentere våre oppdaterte nyhetssider samt våre garanti ordninger ved levering. Alle kunder som allerede har bestilt vil også motta en liten overraskelese. Alle kunder som allerede har bestilt vil også motta en liten overraskelese. hva det vil si?? hva får vi som allerede har fått 1557?? kan noe ringe de? Endret 1. februar 2004 av yotbar Lenke til kommentar
enhuso Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Whitebox som firma funker veldig dårlig. Har forgjeves forsøkt å kontakte de via email for å få pristilbud på en maskin. Men de gidder ikke å svare en gang !! Har ventet ca 2 uker nå siden den første mailen ble sendt. Så det blir vel å vente til PS får maskinene på lager,de er i allefall et seriøst firma. Ser at mange andre har store problemer med å få kontakt med Whitebox, så jeg er ikke alene om den saken .. Lenke til kommentar
Får-i-Kål Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Whitebox som firma funker veldig dårlig.Har forgjeves forsøkt å kontakte de via email for å få pristilbud på en maskin. Men de gidder ikke å svare en gang !! Har ventet ca 2 uker nå siden den første mailen ble sendt. Så det blir vel å vente til PS får maskinene på lager,de er i allefall et seriøst firma. Ser at mange andre har store problemer med å få kontakt med Whitebox, så jeg er ikke alene om den saken .. Gratulerer med dagen, og lykke til videre med Whitebox. Bestilte CL50 for over 2 uker siden, og venter fortsatt. Har sendt uttallige e-post, uten å få svar! Nå har de i tillegg lovet oss en overraskelse. Håper dette er noe mer enn en "trådløs-super-FM-radio-med-kassett" som du kan få for 99,- hos Clas Ohlson. Jeg venter ikke i spenning på PCen min lenger. Jeg bare venter! Lenke til kommentar
sukat-frik Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Om jeg får min CL50 i morgen (noe jeg ikke tror skjer) skal jeg donere 100kr til et godt formål Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Om jeg får min CL50 i morgen (noe jeg ikke tror skjer) skal jeg donere 100kr til et godt formål Har du fått kollinr? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 hvis vi ser på dette som voksne mennesker står det at de om kort tid gå ut med en garantert leveringstid på bestillinger.. ikke nå... siden står det også at dette har med nye lokaler å gjøre.. Ikke annet en litt forståelse må til for å skjønne at de nå får et bedre varelager, samt bedre logistikk... og da vil alle bli fornøyde? de stiller seg hvertfall på den positive siden av webshopper, noen som faktisk bryr seg om kunden istedenfor å mure seg inne i en policy som "_ALDRI_" skal overtredes (les: Norek) Så du blander Norek inn i dette? Jeg er så frekk at jeg lurer på hvorfor, jeg! Norek.... de har norges beste web-shop, design og funksjonsmessig.. helt vannvittig bra.. de har et stoort utvalg produkter.. bra! men, de har en returpolicy som er altfor streng, og da sammenligner jeg med returmulighetene man har som privatkunde (ref:komplett o.l.) Dessuten er det ingen (pr. i dag) av servicemedarbeiderne som viker en tomme eller to fra policyen.. den skal følges og om kunder blir misfornøyde så får det heller være sånn.. misforstå meg rett her, det fungerer veldig bra, men hvis man sammenligner med andre grossister (heter vel det i denne sammenheng..?? ) så ser man plutselig at det er lettere å bruke de.. jeg liker mennesker i andre enden som gjør sitt beste for at kundene skal få det så bra som mulig.. Disse menneskene går hjem fra jobben og har god samvittighet for det de har gjort den dagen, dette fører naturligvis også til at de blir gladere for jobben de har og skaper trivsel på arbeidsplassen.. Dette smitter så videre til de andre ansatte og plutselig så har man en god arbeidsgjeng som er glade for det de gjør. Så går dette tilbake mot kunden, som ved å bli mottatt positivt anbefaler firmaet videre i sin krets som igjen gjør at firmaet får en voksende kundemasse! men dette gjør ikke norek.. neeeida, for "vi er så store allerede" og "alle kunder kommer til oss etterhvert alikevel"... mange handler på komplett også.. men dette er ikke fordi de er billigst.. kunden som vet nøyaktig hva han vil ha handler på de billigste stedene.. Kunden som lager seg et eget lite kundeforhold mot butikken blåser nesten ( ) i prisen.. men neida... Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Whitebox som firma funker veldig dårlig.Har forgjeves forsøkt å kontakte de via email for å få pristilbud på en maskin. Men de gidder ikke å svare en gang !! Har ventet ca 2 uker nå siden den første mailen ble sendt. Så det blir vel å vente til PS får maskinene på lager,de er i allefall et seriøst firma. Ser at mange andre har store problemer med å få kontakt med Whitebox, så jeg er ikke alene om den saken .. Må bare si at je ger sædeles nøgd med WB. Får svar på mail neste dag eller så svarer de på tlf hver gang jeg har ringt.... Ikke noe reklame, bare det at jeg er fornøyd....! Endret 1. februar 2004 av williamthebloody Lenke til kommentar
Får-i-Kål Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Ang den siste nyheten som Whitebox har lagt ut om at alle kunder vil motta en "liten overraskelse": Jeg ringte til WB for ca 1 mnd siden for å høre om de kunne gi meg et godt tilbud på en CL1555 (denne kostet da 9495,- + mva). De åpnet med å si at de ville jeg meg en liten overraskelse hvis jeg bestilte denne idag. Jeg sperret opp ørene, og fikk glinsende øyne: dette kunne bli bra, tenkte jeg! Men neida: Den såkalte "overraskelsen" var at de ville gi meg CL1555 med et bedre skjermkort (9600) til prisen av CL50. Fortsatt var det kun 4200 rpm på hd, dårligere skjerm, litt dårligere batt., lavere CPU, osv. enn CL50. Hvilken "overraskelse" WB nå har stelt i stand, vites ikke, men jeg håper da inderlig at jeg går ut i pluss - noe som ikke var tilfelle med eksempelet over! Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ja whitebox har jo lovet å sende ut en del maskiner idag da. Så vi får se om det dukker opp noe pakkesporingsnummer på mail. Hvis ikke er det bare å kaste seg over telefonen som vanlig Lenke til kommentar
preben_dyb Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ang den siste nyheten som Whitebox har lagt ut om at alle kunder vil motta en "liten overraskelse": Jeg ringte til WB for ca 1 mnd siden for å høre om de kunne gi meg et godt tilbud på en CL1555 (denne kostet da 9495,- + mva). De åpnet med å si at de ville jeg meg en liten overraskelse hvis jeg bestilte denne idag. Jeg sperret opp ørene, og fikk glinsende øyne: dette kunne bli bra, tenkte jeg! Men neida: Den såkalte "overraskelsen" var at de ville gi meg CL1555 med et bedre skjermkort (9600) til prisen av CL50. Fortsatt var det kun 4200 rpm på hd, dårligere skjerm, litt dårligere batt., lavere CPU, osv. enn CL50. Hvilken "overraskelse" WB nå har stelt i stand, vites ikke, men jeg håper da inderlig at jeg går ut i pluss - noe som ikke var tilfelle med eksempelet over! HAHA!! Så de ville overraske deg med en PC til 2500kr+mva mer? Litt av en tilbud... og du slo ikke til? Dette høres jo helt absurd ut, hva er det disse folkene styrer med igrunn, fortsatt ikke sendt PCen min heller..... ( går ut i dag sa de, som vanlig) LIKE FØR JEG SPREKKER!!!!!!!!!! (BRØL) Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Preben: Fikk ikke du en pc for litt siden da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå