alkymist Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei. Har overtatt en compac evo N400c bærbar pc på jobben. Denne har bare usb 1.1 og det jeg lurer på er om det er mulig å oppgradere til usb 2.0 på en enkel måte. Når jeg kobler til en USB 2 kabel får jeg beskjed om at jeg må "legge til en vertskontroller for høyhastighets USB". Har sett igjennom supportsidene til HP (siden HP og compac slo seg sammen) men fant ingen ting der. Noen som har tips? mvh Øystein Lenke til kommentar
godal Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei. Har overtatt en compac evo N400c bærbar pc på jobben. Denne har bare usb 1.1 og det jeg lurer på er om det er mulig å oppgradere til usb 2.0 på en enkel måte. Når jeg kobler til en USB 2 kabel får jeg beskjed om at jeg må "legge til en vertskontroller for høyhastighets USB". Har sett igjennom supportsidene til HP (siden HP og compac slo seg sammen) men fant ingen ting der. Noen som har tips? mvh Øystein nei. ikke uten ett pcmcia kort Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Takker! Da slipper jeg å tenke mer på den saken Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå