Silkerampen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Skal kjøpe SX1, nettbutikkene ligger på ca. 4700, er det noen vanlige butikker som kan ha den samme prisen, eller må en ut med ca. 5400 i vanlig handel? Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 du må sikkert ut med minst det beløpet.. på telebutikken på oasen her i Bergen koster den 6000,- uten abb. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Lefdal har denne flotte prisgarantien sin, som også gjelder nettbutikker. Skriv ut prisen til hwb.no eller noe og ta med i butikken så ordner de billig SX1 til deg Edit: Sin, ikke sion Sin, ikke sion Sin, ikke sion Sin, ikke sion Sin, ikke sion *banke inn i hodet...* Endret 30. januar 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 OK, for prøve det. Takk! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Lefdal har denne flotte prisgarantien sin, som også gjelder nettbutikker. Skriv ut prisen til hwb.no eller noe og ta med i butikken så ordner de billig SX1 til deg Nei kødder du? Gjelder prisgarantien nettbutikker også? Så jeg kan kjøpe en SX1 til 5500,- på lefdal. så drar jeg hjem, tar en tur innpå f. eks komplett, skriver ut det, tar det med til lefdal, også får jeg mellomlegget, pluss halve mellomlegget en gang til? Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Hvor er så nærmeste Lefdal i Oslo området? finner ikke noe på opplysningen. Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Lefdal ligger i sandvika ved statoilstasjonen ved hamangfjellet Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Hvor er så nærmeste Lefdal i Oslo området? finner ikke noe på opplysningen. Alna sentret på alnabru!! og gå på siden deres, som du finner HER Edit: Smartclub på alnabru har 200% prisgaranti det er 50% mer enn lefdal! så de MÅ være billigst Endret 31. januar 2004 av bassmania Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hvor er så nærmeste Lefdal i Oslo området? finner ikke noe på opplysningen. Alna sentret på alnabru!! og gå på siden deres, som du finner HER Det er jo en link til www.lefdal.no Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hvor er så nærmeste Lefdal i Oslo området? finner ikke noe på opplysningen. Alna sentret på alnabru!! og gå på siden deres, som du finner HER Det er jo en link til www.lefdal.no Ja? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hvor er så nærmeste Lefdal i Oslo området? finner ikke noe på opplysningen. Alna sentret på alnabru!! og gå på siden deres, som du finner HER Det er jo en link til www.lefdal.no Ja? Oi sann, fikk ikke med meg alt Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Nei kødder du? Gjelder prisgarantien nettbutikker også? Så jeg kan kjøpe en SX1 til 5500,- på lefdal. så drar jeg hjem, tar en tur innpå f. eks komplett, skriver ut det, tar det med til lefdal, også får jeg mellomlegget, pluss halve mellomlegget en gang til? ja... Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Hvor er så nærmeste Lefdal i Oslo området? finner ikke noe på opplysningen. Alna sentret på alnabru!! og gå på siden deres, som du finner HER Edit: Smartclub på alnabru har 200% prisgaranti det er 50% mer enn lefdal! så de MÅ være billigst Prisgarantien til SmartClub virker interessant, dette må sjekkes ut. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 vet ikke om den gjelder imot internett... alle smartclub butikkene har 200% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå