Joachim_F Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Neste spill i denne svært populære serien fotballmanagerspill kommer allerede til høsten. Les artikkelen her Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Dette er jo gode nyheter, selv om jeg er i tvil om jeg kommet til å spille CM5 eller SI Games' spill. Uansett gleder jeg meg veldig, mens jeg fortsatt koser meg med CM 03-04 Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Håper den blir bedre enn CM4 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ja, man håper jo alltid på forbedringer da Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 I og med at Eidos ikke beholder noe av kildekoden, og at SI nå forhåpentligvis får en utgiver som ikke "rusher" utgivelsen, er jeg ikke i tvil om at SI kommer til å gi ut det beste spillet av de to. Når det er sagt så er det ingenting i veien med flere fotballmanagerspill, men jeg tror likevel ikke Eidos sitt spill kommer til å bli noe annet enn en dårlig kopi. Et viktig moment her er at Eidos beholder merkenavnet, og det kan nok "lure" en god del til å kjøpe "feil" spill. Har vært en stor fan av SI og spilt CM siden starten, sånn sett så er det litt trist at de ikke får beholde navnet. My .02$, Magnus Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Vel...vi vet jo hva som har skjedd med de andre som har prøvd å lage manager spill.. Kommer nok fortsatt til å kjøpe spillene som collyer brødrene lager. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hmm.. Dere skriver en artikkel om et spill som skal bli utvikla av Eidos, mens dere linker til hjemmesida til Sports Interactive? Eller - Sports Interactive sine nye sider kommer vaffal opp den 12.Februar, men da på sigames.com .. Litt blanding av fakta der. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 CM er det kjedeligste spillet laget ever!!!! Er ikke noe serlig fan av fotball ellers heller, men å se på streker som rører seg Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Hmm.. Dere skriver en artikkel om et spill som skal bli utvikla av Eidos, mens dere linker til hjemmesida til Sports Interactive? Eller - Sports Interactive sine nye sider kommer vaffal opp den 12.Februar, men da på sigames.com .. Vi linker til www.championshipmanager.co.uk , som er den adressen Eidos viser til i pressemeldingen sin. For øyeblikket leder denne adressen videre til Sports Interactive, men jeg antar at det endres i morgen (da det stod i pressemeldingen at det var datoen for lanseringen av Championship Manager-nettstedet). Vi skriver også i lenketeksten at siden kommer opp 1. februar. Endret 31. januar 2004 av Joachim_F Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 CM er det kjedeligste spillet laget ever!!!! Er ikke noe serlig fan av fotball ellers heller, men å se på streker som rører seg Fint folk har forskjellig smak da. Leste for et par uker sida at CM4 var det mest solgte spillet i norge i 2003.. Etterfulgt av The Sims og Warcraft 3. (http://www.digi.no/php/art.php?id=98790&f=katnav) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hmm.. Dere skriver en artikkel om et spill som skal bli utvikla av Eidos, mens dere linker til hjemmesida til Sports Interactive? Eller - Sports Interactive sine nye sider kommer vaffal opp den 12.Februar, men da på sigames.com .. Vi linker til www.championshipmanager.co.uk , som er den adressen Eidos viser til i pressemeldingen sin. For øyeblikket leder denne adressen videre til Sports Interactive, men jeg antar at det endres i morgen (da det stod i pressemeldingen at det var datoen for lanseringen av Championship Manager-nettstedet). Vi skriver også i lenketeksten at siden kommer opp 1. februar. Jepp, forandrer seg nok imorra. Forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg