Gå til innhold

Eidos kunngjør Championship Manager 5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I og med at Eidos ikke beholder noe av kildekoden, og at SI nå forhåpentligvis får en utgiver som ikke "rusher" utgivelsen, er jeg ikke i tvil om at SI kommer til å gi ut det beste spillet av de to.

Når det er sagt så er det ingenting i veien med flere fotballmanagerspill, men jeg tror likevel ikke Eidos sitt spill kommer til å bli noe annet enn en dårlig kopi.

Et viktig moment her er at Eidos beholder merkenavnet, og det kan nok "lure" en god del til å kjøpe "feil" spill. Har vært en stor fan av SI og spilt CM siden starten, sånn sett så er det litt trist at de ikke får beholde navnet.

My .02$,

Magnus

Lenke til kommentar

Hmm.. Dere skriver en artikkel om et spill som skal bli utvikla av Eidos, mens dere linker til hjemmesida til Sports Interactive?

Eller - Sports Interactive sine nye sider kommer vaffal opp den 12.Februar, men da på sigames.com ..

Litt blanding av fakta der. :)

Lenke til kommentar
Hmm.. Dere skriver en artikkel om et spill som skal bli utvikla av Eidos, mens dere linker til hjemmesida til Sports Interactive?

Eller - Sports Interactive sine nye sider kommer vaffal opp den 12.Februar, men da på sigames.com ..

Vi linker til www.championshipmanager.co.uk , som er den adressen Eidos viser til i pressemeldingen sin. For øyeblikket leder denne adressen videre til Sports Interactive, men jeg antar at det endres i morgen (da det stod i pressemeldingen at det var datoen for lanseringen av Championship Manager-nettstedet). Vi skriver også i lenketeksten at siden kommer opp 1. februar.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

Vi linker til www.championshipmanager.co.uk , som er den adressen Eidos viser til i pressemeldingen sin. For øyeblikket leder denne adressen videre til Sports Interactive, men jeg antar at det endres i morgen (da det stod i pressemeldingen at det var datoen for lanseringen av Championship Manager-nettstedet). Vi skriver også i lenketeksten at siden kommer opp 1. februar.

Jepp, forandrer seg nok imorra. Forhåpentligvis. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...