nextri Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Klokken på PC'en min har det travelt. Tre dager på rad nå har jeg stilt klokken tilbake 20-30 minutter fordi den går altfor fort. Noen som har peiling på hvorfor? Har jeg overklokket for mye? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 kansje du har for kraftig batteri på hovedkortet Lenke til kommentar
nextri Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Har hatt det samme batteriet siden hovedkortet var nytt. Altså det som fulgte med... ca ett år gammelt Lenke til kommentar
nextri Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) hmm, går det ikke å slette dobbelposter? Endret 30. januar 2004 av nextri Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Har hørt at enkelte digitalklokker kan begynne å gå fortere når batteriet begynner å bli dårlig. Vet ikke om hvor mye som ligger i det, men du kan jo prøve å bytte batteri på hovedkortet. Endret 30. januar 2004 av RolloThomasi Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 jeg har også noe av det samme problemet, jeg bruker http://www.lmhsoft.com/timesync/ til å justere. Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg bruker et program som heter StatBar, det er en liten linje som ligger over taskbar i Windows. Du kan selv velge hvilke moduler som skal vises, og det er mye nyttig som CPU Usage, RAM Usage, HD info, Network info (viser hele tiden hvor mye UL og DL du bruker) - i tillegg til Time Synchronization. Time Synch stiller klokken etter verdensuret, så slipper du å tenke på det Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kan desverre ikke komme med noe skikkelig løsning, men prøv å bytte batteri.. Hjemmepcen min justerer klokken automatisk hver uke, via en funksjon i Winxp (egenskaper for dato og klokkeslett), men finner ikke denne på jobbpcen... (Kanskje fordi den justerer tiden fra serveren i nettverket ved pålogging?) Hvis du har WinXP så kan du se om du har denne funksjonen... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Bruk Statbar slik som Berrern skrev.. Det er perf... hadde samme prob... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg