smurf69 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Lurer på om noen kan fortelle meg om denne vil passe på dette skjermkortet. Må jeg i tillegg ha denne? Takker! Lenke til kommentar
Morph3us Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Det skal passe det der ja..tror det er lurt å ha med vifta, den bråker jo så lite likevel så..tror det er en slike 5/12 volt switch på den har jeg hørt så da får du velge fart og støy... Endret 30. januar 2004 av Morph3us Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 vifta er kjekk å ha ja. men den bråker i grunn bra på 12v mens på 5v så hører du den ikke. hørt at det er noen som har kjøpt vifta og brukt skruene til å feste på en større vifte som kjøler like bra på lav hastighet som org vifta på fult. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Er jo litt avansert den asus vifta da Så skal ikke garantere at det går Endret 30. januar 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå