manna420 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei Hver gang jeg starter maskinen så restarter den når den booter. Jeg vet at det går an å fikse det men husker ikke hvordan. Det gjelder Windows XP. Får heller ikke lest hva feilmeldingen er siden den restarter så kjapt. Kunne noe hjelpe meg. Vil helst slippe å reinstallere XP, PC`en er helt ny så jeg skjønner ikke hvorfor det skjer. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 PS: den er vel feilpostet, men kan vel hjelpe deg. Skru av auto restart, start-control panel-system-advansed-startup and recovery. Men det av kan du se hvilken feilmeldinger du får, du kan og se dem i loggen, Control panel- Administrative Tools. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 -Dårlig bruk av emnefelt -Feilpostet (Hører heller hjemme under Windows forumet) Neste gang du lager en tråd, prøv å lag et mer beskrivende emne slik at folk forstår hva denne tråden går ut på. Vet du ikke hvordan du skal formulere det, så send pm til Admin/mod og spør. Les også Rettningslinjene Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg