Avran Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Hei på dere. Jeg har har fått meg en boks med doble xeon Int-mPGA2 (S604) 2.4 ghz cpu'er. Kult nok.. men de standardviftene som fulgte med bråker alt for mye. så da tenkte jeg at kanskje vannkjøling kunne være en tanke... men iogmed at jeg aldri har brukt noe slikt før vet jeg ikke helt hvor jeg skal starte. Så da tenkte jeg at kanskje noen her hadde noen smarte forslag til hva jeg kan bruke ? hadde vært fint om systemet kunne tatt seg av gpu'en også. tusen takk for alle forslag --EDIT--- kom på at strømforsyninga jeg fikk til det der ikke var videre stillegående den heller, en Compucase HEC-460DRA/B (for Xeon cpu). Forslag til noe jeg kan bytte ut denne med hadde også vært fint Endret 30. januar 2004 av Avran Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 To stk cpu blokk en pumpe en tank Denne eller denne radiatoren Denne eller denne gpu-blokka slanger Du trenger ingen overganger. Kansje pumpa blir litt liten.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hey. Tror jeg ville gått for en sterker pumpe, da den skal gjennom 3 blokker og kanskje mer hvis du velger å oppgradere senere. Og så ville jeg gått for evo 360. Pumper du kunne gå for er frks eheim 1048, eheim 1250 eller hvis du skal være 1337 så gå for eheim 1050 (tror jeg den het) som er dobbelt så kraftig som eheim 1250 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå