jaw9 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 god dag, Da har jeg egentlig bestemt meg for å kjøpe enten wb sin 1557 eller psdatas 1557. Det eneste jeg lurer på er hva prisen på WBs versjon er, og om den inneholder de samme komponentene som Tundra 1557P Centrino?? Gjerne si fra om jeg får med ekstra tilbehør på WBs mot PSdatas. thx Lenke til kommentar
kons Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Da jeg snakket med WB fikk jeg bestemt inntrykk av at de ville være konkuransedyktige, da bør prisene fra PS og WB bli ganske like... Ring å fortell dem hva ditt oppsett koster andre steder.... Ellers har de vel sagt at prisen trolig blir 1500-2000 over CL50, så kan du regne derfra... men hvis PS priser dem laver tror jeg man kan regne med justeringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg nevnte PSdata sin maskin for Whitebox da jeg ringte og de var villige til å gi meg et bedre tilbud, så det er bare å spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå