Gå til innhold

Inel senker prisene med opptil 35%

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
crap at de skal ta prisen ned til 2600 på 3.2 :/

kjøpte min 3.0 til den samme prisen, tror jeg legger ut maskinen til salgs og kjøper bærbar

Bærbar?? :no:

har ingenting å bruke pcen til egentlig, blir kun å sitte å surfe på internett ettersom det ikke er et eneste spill som frister, skal inn til kystjeger i august uansett.

fikk lyst til å sette opp wlan i huset.

Lenke til kommentar
Vel akkurat nå kjører jeg på en xp 2500 :blush:  :blush:

Hvorfor er det noe å være flau over? Fatter ikke peset etter stadig mer... akkurat som måken det....

Jeg er overhode ikke flau over dette, har jo hele tiden sagt at jeg har en xp maskin og INGEN som har en XP har noen grunn til å vere flaue over den,da det faktisk er en meget bra maskin. Smilyen jeg brukta var heller ironisk ment :cool:

PS: Vill inderlig håpe at ingen her på forumet føler seg flaue/mindreverdig om de ikke har det siste innen data, det ville vert skremmende.

Jeg har også en Pll 400 mhz ståendee som er fullt brukbar , den er jeg faktisk litt stolt av og kommer ikke til å kvitte meg med den heller da den har gitt meg mange hyggelige timer i sin tid.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

tror ikke det er noen her på forumet som er direkte flau og føler seg mindreverdig over at de ikke har det nyeste, tror ikke de hadde vært på et hw forum da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...