Nemesis86 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg driver på med hjemmeside og blir tvinget til å bruke geocities.com pga at jeg er på skolen og kan ikke installere programvare :S Det må da finnes andre alternativer som ikke krever at men er EKSTREMT flink med hjemmeside produksjon. geocities.com har jo det gode gamle "klipp og lim inn" prinsippet, men har mange begrensninger og svakheter :S HJELP!!!! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 notepad er fint... frac.dk er en fin host... og w3schools.com er et fint sted å lære... så enkelt er det Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hvis jeg ikke husker feil, så har home.no (denne server kan av og til være _veldig_ treg) en slags hjemmeside generator, jeg ville heller brukt dette enn geocities Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 http://home.no.net/ Hvis du leser PHP-FAQ'en i PHP-forumet, så har jeg en post med en oversikt over forskjellige webhoster. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 notepad er fint... frac.dk er en fin host... og w3schools.com er et fint sted å lære... så enkelt er det Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Notepad funker helt klart best! men du har ikke muligheten til farget kode, som kan være litt dumt av og til... <ot> hvorfor må det alltid være sånn at man ikke kan innstallere programmer på skolens maskiner??? </ot> Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 <ot>hvorfor må det alltid være sånn at man ikke kan innstallere programmer på skolens maskiner??? </ot> Fordi skolen er stygg! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Du kan jo hacke maskina... slik at du får innstalert... Men uansett finn NotePad og lær dæ det grunnleggende. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Roger that men jeg bryr meg ikke om det jeg har innstallert Opera og HTML kit på skolen! og i dag kom jeg ett skritt nærmere for å få fjernet "sperren" for programmer som ligger på felles disken på serveren! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 noen som har hørt om *grøss* LANSCHOOL ?! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Du kan jo snakke med it-ansvarlig på skolen og få godsnakket deg til å installere litt software da? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Er også en mulighet! men ikke før vi får ny systemansvarlig.... btw flodhest: likte den nye avataren din! men denne tråden begynner vel å bli litt OT, men Nemesis har vel fått svar på det han/hun spurte om Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Takk for tipsene, ikke vits å snakke med de som er it ansvarlig på skolen. De stoler ikke på meg siden jeg kan litt om data. Tror jeg skal hacke hele systemet LOL HATER IT-ANSVARLIGE på skoler over hele landet Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 btw flodhest: likte den nye avataren din! Takker! Mekket den i photoshop isted. Nemesis: yeah, hack systemet, men tror ikke de stoler mer på deg om du blir fersket Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 btw flodhest: likte den nye avataren din! Takker! Mekket den i photoshop isted. Likte bedre den gamle med pixelfonten! Ang. installering på skolens maskiner, så forstår jeg jo at skolen nekter dem... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Bruke geocites.com? bruk notepad eller frontpage (de fleste skoler skal ha det..) og for å få internettadressen uten reklame: www.web1000.com vet du om de sjekker om man er 18 eller ikke på web1000.com? står jo at man må være 18 for å lage konto der... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 ok... da så er jo alltid best å være på den sikre siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå