Gonzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Heisann folkens. Har et problem som begynner å virkelig irritere meg. Enkelte ganger fryser skjermbildet og maskinen henger seg i windows noen sekunder. Når den henger seg kan jeg ikke røre musepekern eller gjøre noe. Etter noen sekunder virker ting som det skal i noen sekunder igjen før det så henger seg opp osv... Dette skjer vilkårlig, og det er aldri noe spesielt som trigger låsingen. Har sjekket all hardware og har alle de siste driverne. Har kjørt memtest86 ute å finne feil. Har ingen andre problemer med systemet. Kjører Win XP pro (norsk), SP1. Har funnet fram til at problemet sannsynligvis er softwarerelatert. Dette da hvis jeg napper ut internetkabeln når maskina henger seg, så stanser det opp. Har bare et par program kjørende i bakgrunnen. Kjører ofte Shadows experinmental bittorrent og icq og norton antivirus. Alle tips mottas med takk! Mvh Gonzo ___________ Barton 2500 Asus A78X Dlx. Geil GD 3200 Connect 3D 9500 pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå