Mushaboom Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Se på dette bildet, Hva er hva her? Har lurt en stund Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 jeg har lasta det ned og insallert det.. da jeg starta programmet kom det et lite strømbrud eller hden og lysene i kassa mi gikk i ca 1 sek men så kom alt på igjen så jeg bestemte meg for å ikke bruke det igjen Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 jeg har lasta det ned og insallert det.. da jeg starta programmet kom det et lite strømbrud eller hden og lysene i kassa mi gikk i ca 1 sek men så kom alt på igjen så jeg bestemte meg for å ikke bruke det igjen Har aldri hatt det problemet, men det er irreterende at jeg ikke vet hva som er hva, for programmet er jo genialt Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 SM bus er CPU tempen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Har du 48 minusgrader inni der??? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Har du 48 minusgrader inni der??? Det er nok en feil i oppsettet - vil tro at den kanelen ikke eksistere på hovedkortet. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Har du 48 minusgrader inni der??? Flytende nitro.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 "temp" og "temp1" er CPU/HK- men hva er de to andre? HD? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Sykt irreterende og ikke vite hva den siste tempen er... Finnes det ingen måte og vite hva som er hva? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ville tro at temp2 var HD,det er det hos meg... Temp3 derimot,er mer usikkert...? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Hadde det gått an og skjekke i BIOS? Har alle HDD temp-sensor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå