myexplorer Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Har en plextor brenner som brenner musik cd og bilder, men da jeg skal brenne filmer så restarter dataen av seg selv. Det har vel kommet opp blåskjerm et par ganger og..noe med dumpng av fysisk minne eller noe sånt Noe som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Firstc Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hmmmm.. tror det er på tide du reinnstalerer Windows eg. Kan vere andre ting som og kan hjelpe, men min erfaring er at når en begynner å få blåskjermer titt og ofte, så er den beste løsningen å reinnstalere. mvh FirstC Lenke til kommentar
myexplorer Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 det har jet gjort flere ganger uten at det hjelper, kan det være noe i biosen? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Om du får blåskjerm og allerede har reinstallert windows så er det fullt mulig at du har et hw problem. Kan være så mangt. Liten strømforsyning,dårlig ram/overklokka ram eller cpu...som sagt masse.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hmmmm.. tror det er på tide du reinnstalerer Windows eg. Kan vere andre ting som og kan hjelpe, men min erfaring er at når en begynner å få blåskjermer titt og ofte, så er den beste løsningen å reinnstalere. mvh FirstC Nei det er ikke løsninge å reinstallere windows, løsningen er å fjerne alt dritten som ligger igjen etter at du har uinstallert et program/spill. Det finnes mangen programer som hjelper deg med slikt, eks system mechanic 4, norton utilities, osv. Har en plextor brenner som brenner musik cd og bilder, men da jeg skal brenne filmer så restarter dataen av seg selv. Har du siste versjon av firmwaren til brenneren, hvilket versjon av brenne programmet bruker du? Så en annen ting, har du skrudd av auto restart. Start - control panel - system - advanced - startup and recovery. Lenke til kommentar
myexplorer Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 skal prøve med ny firmware.se om jeg finner den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå