hallyboy Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 i byen balmora er det en byggning som heter mages guild... i andre etasjen er det en dame med en dyr diamant til 60 000. få dama til å snu seg, så kan du ta diamanten uten å bli merket.... men ikke prøv å selg den til henne, da får hu helt spændel... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg la på "SPOILER"-advarsel i emnet ditt, da dette er en rimelig stor spoiler som kan ødelegge for mange. Det er ikke alle som greier å holde fingrene av fatet når de først finner ut om dette :-) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Old news. Btw er det en soulgem. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Old news. Btw er det en soulgem. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Forresten, angående den soul gem-en. Hva burde jeg bruke den til? Er det en spesiel ting (sverd, skjold, hjelm, osv) jeg burde enchante den med? Penger er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Forresten, angående den soul gem-en. Hva burde jeg bruke den til? Er det en spesiel ting (sverd, skjold, hjelm, osv) jeg burde enchante den med? Penger er ikke noe problem. selg den....... man får aldri nok penger Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Soulgems bruker til å enchante ting, altså gjøre dem magiske. Ettersom denne gemen din er verdt 60000 er den ganske bra, du kan også lage slike selc veldi enkelt. Det er egentli ikke vits i å selge disse, for å lage magiske ting med en soulgem må du ha god enchant skill, og den eller de magiske evnene du skal bruke. For eks. Fire damage. For å lage din egen soulgem, finner du ganske enkelt en soulgem, eller kjøper. Du trenger da en spell som heter soulcatch eller noe, dett er ferdig i umbra sword. Du kaster denne magien over det dyret du vil fange i gemen, og så må du drepe det, så blir det fanget, og VIPS så har du en soulgem! Detter også lettjente penger! for en full liste over verdifulle ting i morrowind gå på denne siden: www.buttersky.com/morrowind .. den anbefales! lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå