Gå til innhold

Cas latency

Anterialis

Anbefalte innlegg

Topic sier det meste. Hvor gode er Twinmos brikkene å klokke? Kommer det veldig ann på hvor heldige jeg er?

Cl2 burde jeg vel velge så lenge jeg kunn skal bruke dataen til spilling, men skal også videoredigere litt... Men ikke mye. Bruker pc'en til det vanlige egentlig... Ikke noe spesielt abnormalt.

Noen anbefalninger?

Hvis jeg skal gå for en enklen brikke på cl2, så blir det corsair eller GEil.

På forhånd takk!

Endret av w3p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer jo litt ann på platformen du skal bruke, er det en P4 (som ikke er så avhengig av latency o.l.) så ville jeg tatt 2x 512MB Twinmos (gjerne utgaven med Winbond chipper), disse er ganske greie å klokke. Må du stille ned FSB/minne ratio til 5/4 så er det heller ikke store skaden skjedd (mhp ytelse).

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å starte en egen topic, men jeg har :

ABIT IC-7 Max3

p4c 2,8

TwinMos DualPack PC3200 minne.

Jeg har ikke peiling på latency og slikt, er det noen som kan si hvordan jeg burde stille det inn i biosen så jeg får klokket mest mulig ? Det står på BY SPD nå...

Lenke til kommentar

Vel jeg har egentlig null erfaring med klokking, ettersom jeg i skrivende stund sitter på en fabrikant pc (hp) med P3 med bx440 hk :p det beste hk som noen gang er laget :p lol. men det er en annen sak.

men jeg mener at Intell ikke er så kresne på lav latency, og da burde du heller mekke med fsb å sånn.

Men er det noen der ute som er litt 1337 på den med ram latency og gode klokketips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...