the animal Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg er en stor fan av Discworld bøkene men for noen få timer siden fant jeg ut at det er faktisk Discworld filmer også!! jeg har sjekka med de sidene som selger fantasi filmer og alt annet sånt som eks Avalon og spiderman men ingen av de har noen av disse filmene Er det noen som vet om noen andre steder disse filmene kan muligens selges? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Se på Amazon http://www.amazon.co.uk/ Søk på Discworld og DVD eller Video Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Har sett animert versjon av Soul Music. Må si det ikke er verdt å se den, kjøp heller soft-cover boken på engelsk til 89,- Mye mer for pengene. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Utifra det jeg har sett av disse filmene (Wyrd Sisters og litt av Soul Music) vil jeg anbefale deg å heller bruke pengene på bøkene. Både animasjon og generell kvalitet er knapt nok over det man kunne forvente av tjekkisk barne-tv på 80-tallet. (Hvis noen husker dette. "To gode naboer" er et definitivt unntak, dog.) Lenke til kommentar
the animal Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 jeg har lest bøkene... men vil se filmene også enn hvor dårlig de er... er bare sånn jeg... men er det bare de to filmene (wyrd sister og soul music)?? ja jeg har sett noe lignene tegneserie bøker om discworld... når det kommer til grafikken så syntes jeg discworld 1 spillet hadde bra grafik... så filmene kan ikke være så dårlig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå