jsw Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei Var i går i butikken der jeg kjøpte telefonen før jul - fikk en kjapp og grei oppdatering av software. Men - aner ikke hva den oppgraderingen innebar av endringen / forbedringer. Vet noen dette, eller hvor det evt står noe om dette? Johan Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Merker du noen forksjeller? Den oppdaterer menyene og meldingene blir raskere og fikser småbugs. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ja det er for det meste bugs som blir fikset når du oppgraderer softwaret Men du trenger ikke gå i butikken/servicesenter for å oppgradere P900, du kan gjøre det over internett. Lenke til kommentar
Drunne Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Får man også oppgradert Nokia 6600 over nettet? Lenke til kommentar
oizann Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Men er det slik at hvis jeg oppgraderer,så må jeg legge inn all software på nytt osv? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Får man også oppgradert Nokia 6600 over nettet? Niks, kun Siemens og Sony Ericsson P900 som praktiserer dette så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 det går vel ikke å laste ned språk til telefonen (snakk om en p800) telefonen min reformaterte seg for en stund siden og jeg føler ikke for å dra å fikse det.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 det går vel ikke å laste ned språk til telefonen (snakk om en p800) telefonen min reformaterte seg for en stund siden og jeg føler ikke for å dra å fikse det.. Jo tror du kan laste ned språk og til P900 er ikke sikker om P800 støtter oppgraderinger over nettet Lenke til kommentar
oizann Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 det går vel ikke å laste ned språk til telefonen (snakk om en p800) telefonen min reformaterte seg for en stund siden og jeg føler ikke for å dra å fikse det.. Språk kan du fint laste ned og legge inn,let litt på www.sonyericsson.com så finner du det fort. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Det følger med språk for både spansk, tysk, svensk og noen til på den ene CDen som følger med P800 mener jeg, så språk skal man kunne installere på P800 selv Edit: Fredagskveld... Endret 30. januar 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
oizann Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Fortsatt ingen av dere som har oppgradert Firmware som kan svare på det enkle spm?Må jeg da installere all software på nytt på tlf?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå