Gå til innhold

Elendig service hos Whitebox!


Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har prøvd å få kontakt med Whitebox?

 

-Sender mail etter mail, uten svar

-Når jeg ringer, kommer opptattsignalet etter ca 30 sek.

 

Jeg prøver å få en sendingsbekreftelse/kollinummer på min CL50, som de tydeligvis ikke er så interessert i å sende. Har ringt tidlig om morgenen hver dag(0800-0900), med samme resultat.

 

Begynner å bli mektig irritert..... :no::no::no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen andre som har prøvd å få kontakt med Whitebox?

 

-Sender mail etter mail, uten svar

-Når jeg ringer, kommer opptattsignalet etter ca 30 sek.

 

Jeg prøver å få en sendingsbekreftelse/kollinummer på min CL50, som de tydeligvis ikke er så interessert i å sende. Har ringt tidlig om morgenen hver dag(0800-0900), med samme resultat.

 

Begynner å bli mektig irritert..... :no:  :no:  :no:

Har samme erfaring jeg også, merkelig nok...

 

De kunne jo, f.eks lagt ut en nyhet på hjemmesidene sine om status for levering. Det hadde tatt cirka rundt regnet 2 minutt, og hadde gått ut til hele bunten! :thumbup:

 

Uansett om Whitebox er billigst, så må de skjerpe seg! Dette holder ikke i lengden! :scared:

Folk flest vil ha kvalitet i alle ledd - ikke kun en søt pris.

Lenke til kommentar

Jeg ringte for 20min siden angående min bestilling av en whitebox CL5. Den skal sendes ut nå på Mandag. Og jeg bestillte for en uke siden. Ringte når jeg bestillte også. Og jeg har ikke ventet mer enn 30 sekunder på å få svar noen av gangene. Så min erfaring med servicen til whitebox er foreløpig upåklagelig :)

Endret av cyberspin
Lenke til kommentar
er ikke sikkert de er på jobb før kl 9 da...

Åpningstiden deres er 0800-1500, dette blir det opplyst om hvis man ringer utenfor dette tidsrommet. Har snakket med en som har snakket med de, og han ringte kl 0805.

Helt korrekt! Jeg fikk svar en gang jeg ringte 0810. Da ble jeg helt fintet ut av at de svarte så kjapt; fikk ikke sagt et kløyva ord, jeg! :wow:

Endret av Får-i-Kål
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tror de får ekstrahjelp nå om dagene. Noen som har fått svar av en dame når de har ringt? Jeg sliter ikke med å få kontakt på telefon, bare på mail.

Lenke til kommentar
Tror de får ekstrahjelp nå om dagene. Noen som har fått svar av en dame når de har ringt? Jeg sliter ikke med å få kontakt på telefon, bare på mail.

Hvis noen sliter med å få kontakt på telefon, så prøv å sett sim-kortet rett vei. Funket for meg. :w00t:

Endret av Får-i-Kål
Lenke til kommentar
Jeg ringte for 20min siden angående min bestilling av en whitebox CL5. Den skal sendes ut nå på Mandag. [...]

:laugh: Ja, det tror du vel. :laugh:

Virker som de bare sier noe for å få folk til å legge på røret.

 

Min CL50 har faktisk blitt sendt hver mandag de siste tre ukene.

For to uker siden ringte de, og sa at PCen kunne leveres på døren samme dag, og de lurte på hvor i Oslo jeg bodde. Og jeg bor i Trondheim!!! Da jeg sa det, sa de at den skulle sendes pr.post samme dag.. hmm.. fortsatt ingenting her.....

 

Begynner å vurdere dell sin 8600 nå, maken til service skal man lete lenge etter!! :devil:

Lenke til kommentar
Jeg ringte for 20min siden angående min bestilling av en whitebox CL5. Den skal sendes ut nå på Mandag. [...]

:laugh: Ja, det tror du vel. :laugh:

Virker som de bare sier noe for å få folk til å legge på røret.

 

Min CL50 har faktisk blitt sendt hver mandag de siste tre ukene.

For to uker siden ringte de, og sa at PCen kunne leveres på døren samme dag, og de lurte på hvor i Oslo jeg bodde. Og jeg bor i Trondheim!!! Da jeg sa det, sa de at den skulle sendes pr.post samme dag.. hmm.. fortsatt ingenting her.....

 

Begynner å vurdere dell sin 8600 nå, maken til service skal man lete lenge etter!! :devil:

Den som lever får se :) Skal din også sendes til Mandag ?

Endret av cyberspin
Lenke til kommentar

 

Min CL50 har faktisk blitt sendt hver mandag de siste tre ukene.

For to uker siden ringte de, og sa at PCen kunne leveres på døren samme dag, og de lurte på hvor i Oslo jeg bodde. Og jeg bor i Trondheim!!! Da jeg sa det, sa de at den skulle sendes pr.post samme dag.. hmm.. fortsatt ingenting her.....

 

Begynner å vurdere dell sin 8600 nå, maken til service skal man lete lenge etter!! :devil:

 

 

Preben: Det haster vel ikke sånn med den CL50.

 

Du har jo akkurat (20/1) fått en labtop til 16000, den holder vel en stund?

 

:cool:

Lenke til kommentar

 

Min CL50 har faktisk blitt sendt hver mandag de siste tre ukene.

For to uker siden ringte de, og sa at PCen kunne leveres på døren samme dag, og de lurte på hvor i Oslo jeg bodde. Og jeg bor i Trondheim!!! Da jeg sa det, sa de at den skulle sendes pr.post samme dag.. hmm.. fortsatt ingenting her.....

 

Begynner å vurdere dell sin 8600 nå, maken til service skal man lete lenge etter!! :devil:

 

 

Preben: Det haster vel ikke sånn med den CL50.

 

Du har jo akkurat (20/1) fått en labtop til 16000, den holder vel en stund?

 

:cool:

20/1 er jo snart 2 uker siden, det!

 

Skal en ha et minimum av respekt blant "kara i gata" bør en ha 1 ny labtop (ev en laptop) i uka! Det mener nå jeg. Så jeg gir min fulle støtte til "Preben_Dyp". :w00t:

Endret av Får-i-Kål
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...