Gå til innhold

godt og langt RPG?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jepp, Arcanum "Of Steamwork & Magick Obscura" er heftig med god story. Litt vankselig start kanskje, men blir utrolig artig etterhvert. Ganske stort også :yes: .

Anbefales på det sterkeste.

 

Vel når det kommer til fallout 1+2, altså ikke nøl engang.

Uten tvil de beste post-apocalyptic-rpg spilla på markedet.

Lenke til kommentar
:devil: diablo serien er magisk, men best innenfor RPG er i min mening Final Fantasy serien. spillene opp til 6-eren har litt røten grafikk men spillene er utrolige bra, med god historie. fra 7-eren til 10-eren har de gått fra nintendo til playstation og grafikken ble kraftig forbedret. Er du ny innenfor FF serien så prøv final fantasy IX(9). Sinnsykt bra fra begnnelse til slutt og ikke så altfor vanskelig. klarte ikke å stoppe med å spillet det før jeg rundet det :wow:
Lenke til kommentar

Anbefaler deg å skaffe Playstation 2 og spillet Final Fantasy X. Historien er som å lese en spennende bok. Nokså linært, men likevel så vet du aldri hva som vil skje.

 

Jeg har aldri spilt noe bedre rollespill/adventure spill! Selv om FF9 også var veldig bra

 

Om 9 dager kommer FFX-2 :D

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Vel når det kommer til fallout 1+2, altså ikke nøl engang.

Uten tvil de beste post-apocalyptic-rpg spilla på markedet.

Rettelse: de er de beste rpg-spillene på markedet, uavhengig av setting.

 

Diablo 2 er også knakende bra, selv om det går for å være "hack n' slash".

Vell....det er flere typer rpg-spill, så du f.eks ikke sammenligne Baldur's Gate serien med Fallout, da disse er helt forskjellige.

Fallout = Futuristic/post-apocalyptic

Baldur's Gate = ADND

 

Vell..når det kommer til diablo 2 så er dette ikke særlig langt, du spiller glatt gjennom det på en uke. Og selve spillefølelsen var bedre i diablo 1, syns nå jeg.

Menmen...smaken er som baken. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...