Gå til innhold

godt og langt RPG?


Anbefalte innlegg

Har nå runda/gått lei av de fleste spillene jeg har og ønsker flere gode timer forran pc'en, og det beste da er jo et godt RPG spill

Jeg har ikke internett, så det må være offline.

 

hørt mye bra om fallout, og noen andre, men har de en dyp og god story?

 

skal nevne de rpg spilla som jeg har gått igjennom:

Morowind, Tribunal, Bloodmoon

Baldurs Gate 1

Planescape: Torment

kanskje noen flere som jeg ikke husker på.

 

av de 3 som er nevnt var det Planescape: Torment som hadde den beste storyen, og den beste driven.

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke helt rette spillet, men har du prøvd KOTOR. "Starwars Knights of the old republic" ? Jeg er ikke spesiellt fan av slike spill. Spiller for det meste FPS. Men dette spillet er helt topp. Ganske greit å komme i gang med, og ikke så inn i granskauen komplisert. Jeg leste omtalen her på gamer, samt en del innlegg. Tenkte å gi det en sjangse. Det har jeg ikke angret ett sekund på. Det er et sånn spill som man ikke greier å legge fra seg. Bare et forslag. :)

Lenke til kommentar

Må si meg enig med de som sier BG2, Fallout 1 & 2, og Gothic 1 & 2 er også meget bra!

 

Nox og Diablo er vel neppe det du er ute etter, men bra spill fordet.

 

Du burde sjekke ut Icewind Dale 2 også. Arx Fatalis er ikke så ille det heller, minner mye om gode gamle Ultima Underworld.

Lenke til kommentar

Slenger meg på FallOut 1 & 2 her!! Ingen over ingen ved siden :w00t:

Iallefall siden du digger Planescape. Du finner dem til 159 spenn! Vært det 10 dobbelte ;) Utrallige timer m moro! Gått igjennom begge et 2 sifret anntall ggr tilsammen.. :blush: hehe..

Disse 2, og for all del, skaff deg Devine Divinity til en 100-lapp!! Da har du å holde på med frem til sommer`n! :thumbs:

 

Ellers er Gothic 2 er knallspill!!! Meget bra grafikk, story og grad av avhengighets fremkallelse :p

Lenke til kommentar
starta opp kotor på nytt igjen, og nå er jeg litt hekta :)

 

som jeg sa: spill med noe den samme driven som planescape torment er noe jeg leter febrilsk etter, men selve planescape torment har jeg og har runda det mange ganger, og starta det enda flere ganger

Seriøst: Les og test lista mi høyere opp her du!! ;)

Lenke til kommentar

OK. skal kjøpe Fallout når jeg er ferdig med kotor.

 

Og Vinje, Diablo er artig en gang, runda det for 2 år siden og har prøvd det siden.. det går bare ikke :dontgetit:

Synes spill blir "kjedelige" når men har runda de, ikke at det gjelder alle spill, men på de fleste.

 

Dessuten er smaken forskjellig fra person til person. ;)

Lenke til kommentar
Diablo 2 har bra "drive" fra start til slutt, og kan spilles mye mer etter "slutten".

Spiller det enda jeg, selv om det er 5 år gammelt. :thumbup:

 

Men ekstrapakken Lord of Destruction er et must!

Du er ikke alene om det. Det er mange som fortsatt spiller D2 ,men det blir ikke noe særlig singlelayer lenger ,men er man 2personer så er D2 et spill som tåles og spilles og spilles og spilles. Har selv spilt det i over 1000timer har jeg funnet ut =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...