Popobawa Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 :!: Det der skulle jeg gjerne sett på et opptak! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hehehe den leste eg om igår. Tenk stanken da... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 [Party pooper]Bare sånn at du er klar over det men spekkhoggere er en delfin art[Party pooper] Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Noen som har det filmklippet fra 70-80 årene i usa hvor de skal sprenge en død hval på en strand i USA? Pga. den lukter skal de sprenge den i biter sånn at fuglene kan spise den opp. Det enner med at alle flykter fra svære fallene kjøttbiter og biler som blir knust av disse. I ettertid ble stanken på stranden enda verre (hvalen var nå spredd utover alt), og fuglene ville ikke røre driten. Lenke til kommentar
farke Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 [Party pooper]Bare sånn at du er klar over det men spekkhoggere er en delfin art[Party pooper] Og delfiner er hvaler. What's the problem, pappy? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det er faktisk opprettet en egen website dedikert til hval sprengningen Armalite snakker om http://perp.com/whale/video.html <- for å se videoen Lenke til kommentar
Togo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Forråtnelsesprosessen skal ha utviklet gasser som fikk giganten til å eksplodere og bli det som kanskje må kalles hvaltraktert. Jaja. VG når nye høyder. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hohoho! så genialt! Likt å stått fem meter fra the main hole idet den eksploderte dah Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det er faktisk opprettet en egen website dedikert til hval sprengningen Armalite snakker om http://perp.com/whale/video.html <- for å se videoen *Sukk* download funker ikke Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 downloaden var kinda fucked up Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det som er overraskende er vel at Bush ikke har arrestert hvalen for terror enda! Eller orker han ikke å gjøre no siden ingen amerikanske borgere døde under "terror"-angrepet Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hehe... suicide-whale-bomber arrested for exploding... jeg kan se for meg overskriftene Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 hahah... dette var morsomt... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Download funker hos meg nå, 17kb/sec Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 jeg har sett den filmen hvor de sprenger for lenge siden, men det var bare av en reporter å så kaboom, å ikkeno mer.. så ikkeno av att biler ble ødelagt og folk flykta så vidt jeg husker, men det er lenge siden jeg har sett den nå. får se om jeg finner den igjen på hden et eller annet sted Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 download funker jahu... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 så den dokumentaren! dritbra, last ned den størte versjonen! Så Det regnet hval over hele området, folk sprang for livet, og ja en fikk se hvordan bilene ble ødelagt av det. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 tror jeg lastet ned den beste versjonen... men det var da noe utrolig dårlig kvalitet på det der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå